۲۱ هزار واحد باقی مانده از مسکن مهر قرار است تکمیل شود

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: خوزستان از نظر تعداد واحدهای مسکن مهر باقی مانده رتبه دوم کشور را دارد و اکثر این واحدها با مشکلات و اختلافات حقوقی، زیرساختی از جمله شکایات مردمی مواجه هستند.

به گزارش جهان تیتر؛ وی با اشاره به باقی مانده ۲۱ هزار واحد مسکن مهر در استان خوزستان، افزود: ساخت و تکمیل این واحدهای باقی مانده در استان در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی خوزستان قرار دارد و وزارت راه و شهرسازی نیز تاکید دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان گفت: از این تعداد واحد مسکن مهر باقی مانده در استان تنها حدود ۸ هزار واحد متقاضی موثر و مابقی واحدها فاقد متقاضی هستند.

بیات منش تصریح کرد: وزارت راه و شهرسازی تاکید دارد که تکمیل این واحدها در استان باید تا پایان دولت به اتمام برسد و وضعیت همه این واحدهای مسکن مهر خوزستان مشخص شود چرا که این پروژه ملی است. سرمایه است و باید تکمیل شود.

وی ادامه داد: کارگروه ویژه تکمیل پروژه مسکن مهر خوزستان تشکیل شده و جلساتی با همکاری سایر نهادها و بانک ها در حال برگزاری است تا بتوانیم واحدهای باقی مانده را در اسرع وقت تکمیل و تکلیف این واحدها را در استان مشخص کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به تزریق منابع مالی به این پروژه در تلاش هستیم تا پایان سال آینده تمامی زیرساخت های باقی مانده واحدهای مسکن مهر استان را تکمیل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml