خبر مهم وزیر راه درباره مسکن ملی

مهرداد بذرپاش امروز ۲۰ مهرماه در سفر هیئت دولت به استان فارس و جلسه شورای هماهنگی و راه و شهرسازی این استان که در شیراز برگزار شد، اظهار داشت: وزارت راه و شهرسازی باید مردمی باشد.  

به گزارش اخبار تایمز؛ وی با بیان اینکه در شرایط رقابت فناورانه قطعاً فناورانه شدن وزارتخانه امری بسیار مهم است، افزود: در وزارت راه و شهرسازی با صنایع متعددی مانند مسکن، ساختمان، دریایی، هوانوردی و … مواجه هستیم.

بازر پاش با اشاره به اینکه صنعت امروز دارای تکنولوژی و فناوری است، افزود: اگر صنعت خود را به فناوری روز مجهز نکند قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه کیفیت خدمات رسانی به مردم در این وزارتخانه روز به روز افزایش می یابد، یادآور شد: ما وظیفه داریم به مسئولیت خود عمل کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه مسکن اتفاقات بزرگی افتاده و در نهضت ملی مسکن اعطای زمین بی سابقه بوده است، تصریح کرد: در نهضت مسکن ملی ۸ هزار هکتار زمین فراهم کرده ایم و اکنون در آستانه حرکت هستیم. تامین ۵۰ هزار هکتار در کل کشور. و در همین استان بیش از ۲ هزار هکتار زمین ایمن سازی شده و حدود ۵ هزار هکتار نیز در آستانه نهایی شدن است.

بذرپاش با تصریح اینکه زمین‌ها تبدیل به مسکن ملی شده و تحویل مردم داده می‌شود، گفت: آماده‌سازی زمین‌ها در دولت ۱۵۰ الی ۲۰۰ میلیون هزینه دارد و همین امروز ۳۰ هزار قطعه زمین به مردم فارس واگذار می‌شود و این اتفاق بسیار خوبی است.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در طرح نهضت ملی کارهای بزرگی در حال انجام است، گفت: امروز آزادراه شیراز – اصفهان به بهره برداری رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه در زمینه راه سازی در همه بخش ها از جمله تونل سازی، مهندسان ما به این توانایی دست یافتند که مایه مباهات است، افزود: بحمدالله برخی از کشورهای منطقه درخواست دارند که از مهندسان ما استفاده شود. پروژه های راه سازی خودشان است و این مایه مباهات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml