خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه

خدمات نماشویی ساختمان یکی از کارهای مهم نگهداری است که باید به طور مرتب انجام شود تا دوام و زیبایی ساختمان تضمین شود. در منطقه زعفرانیه در تهران، نظافت به روش کار با طناب (راپل نمای ساختمان) انجام می شود. راحتی و سرعت کار، قیمت مناسب و مقرون به صرفه نسبت به استفاده از داربست و کلایمر تنها بخشی از مزایای طناب شویی است.

اگر می خواهید مراحل ساخت و ساز به بهترین شکل ممکن انجام شود، حتما از یک تیم متخصص و حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. شستشوی نما مجموعه ای از مهارت هایی است که توسط افراد حرفه ای و آموزش دیده در زمینه شستشوی نما انجام می شود. ما در این مقاله به طور کامل خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه را مورد برسی قرار خواهیم داد.

خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه تهران

یکی دیگر از روش هایی که شرکت های خدماتی برای شستشوی نمای ساختمان های شمال تهران استفاده می کنند، روش کلایمر است که به نماشویی کلایمر معروف است. در این روش شستشو، بالابر سبدی را روی نمای ساختمان ها نصب می کنند. سپس فرد راپل کار بر روی کلایمر سوار می شود و به ترتیب شروع به شستشوی نما می کند. در این روش، هزینه نصب کلایمر بر عهده کارفرما است و فرد راپل کار هزینه خود را به صورت متری دریافت می کند.

شستشوی نمای ساختمان یک تغییر اساسی برای ایجاد طراوت و حداکثر شفافیت در سطح بیرونی ساختمان ها و برج های بلند است. لزوم انجام این کار به دلیل زیبایی ساختمان و شهر است، زیرا به مرور زمان نمای ساختمان ها در اثر آلودگی هوا، باران اسیدی، دود ماشین و غیره شروع به کثیف شدن می کند. به همین دلیل ساختمان ها به تدریج زیبایی خود را از دست می دهند. از این رو خدمات نماشویی ساختمان به حذف نما و افزایش عمر سنگ های نمای خانه کمک می کند.

نماشویی ساختمان چیست؟

نماشویی و شستشوی نمای ساختمان، کار نظافت و شستشوی نمای بیرونی ساختمان را انجام می دهد که به چند روش مختلف قابل انجام است. برای شستشوی هرگونه نما نظیر نما سنگ، نما سیمانی، نمای چوبی، نمای کامپوزیت، نمای شیشه ای و غیره کار شستشوی نما توسط راپل کاران گروه انجام می شود. با توجه به اینکه فرآیند خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه با استفاده از راپل نیاز به ایمنی کامل دارد، این فرآیند توسط تیم خدماتی با ایمنی کامل انجام می شود تا بدون نگرانی نمای ساختمان شما شستشو شود. نمای ساختمان گران ترین قسمت یک سازه است و به همین دلیل برای حفظ ظاهر و زیبایی و نگهداری آن، می بایست اقدامات ویژه شستشوی تخصصی نما و نظافت نما انجام شود. این کار با شستشوی نمای ساختمان در محیط های شهری امکان پذیر است و یک ساختمان سیاه و کثیف مانند روز اول با هزینه بسیار کم نماشویی در زعفرانیه تمیز و براق می شود.

برای دستیابی به نمای تمیز و عاری از آلودگی و کثیفی نیاز به یک شرکت نظافتی حرفه ای نما در تهران و شهرستان ها دارید تا با استفاده از تخصص و تجربه و همچنین به روزترین ابزارهای صنعت نظافت نمای ساختمان از عهده آنها برآیند و نمای ساختمان را مانند روز اول به شما تحویل دهند. وب سایت گروه فنی مهندسی آسمان خراش جهت انجام امور مربوط به نماشویی ساختمان در زعفرانیه آماده خدمتگذاری به همشهریان عزیز است.

خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه

نماشویی ساختمان ها

انواع روش های نماشویی ساختمان در زعفرانیه

برای خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه، روش های زیادی وجود دارد که انتخاب روش به نوع مصالح به کار رفته در ساخت خانه، میزان کثیفی و جمع آوری زباله و موارد دیگر بستگی دارد. در اینجا چند روش برای نماشویی ساختمان در زعفرانیه آورده شده است.

  1. روش نماشویی ساختمان با طناب

در سال های اخیر برای شست و شوی نمای ساختمان ها نیاز به داربست بود که علاوه بر هزینه های زیاد، خطرات زیادی را به همراه داشت. اما امروزه این روش تقریبا باطل شده و روش های جدیدتری مانند روش نماشویی با طناب جایگزین آن شده است. در این روش تیم سرویس با طناب مخصوص از پشت بام ساختمان آویزان شده و سطح ساختمان را با مواد شوینده شستشو می دهند. یکی از بهترین مزایای روش نماشویی با طناب این است که تمیز کننده نما می تواند به تمام قسمت های نمای ساختمان دسترسی داشته باشد و آن را به طور کامل تمیز کند.

  1. روش نماشویی ساختمان با بخارشوی

روش دیگری که برای نماشویی ساختمان در منطقه زعفرانیه مورد استفاده قرار می گیرد، بخارشوی است. این روش شامل استفاده از بخار آب داغ برای شل کردن و حذف کثیفی و آلودگی از سطح است. این روش موثر و سازگار با محیط زیست است، زیرا نیازی به مواد شیمیایی یا شوینده ندارد. با این حال، ممکن است برای همه انواع سطوح، به ویژه سطوح ساخته شده از چوب یا سایر مواد متخلخل مناسب نباشد.

  1. روش شستشوی تحت فشار

شستشوی تحت فشار روشی متداول برای نظافت نمای ساختمان است. این روش شامل استفاده از جریان آب با فشار بالا برای حذف کثیفی و آلودگی از سطح است. واشر فشار مجهز به یک نازل مخصوص است که می تواند فشار و زاویه جریان آب را تنظیم کند و بدون آسیب رساندن به سطح، تمیز کردن کارآمد را امکان پذیر می کند.

  1. روش استفاده از ماشین لباسشویی با بالابر

در برخی از ساختمان ها به دلیل معماری و موقعیت ساختمان امکان استفاده از طناب وجود ندارد و برای شستشوی نمای این گونه ساختمان ها باید از بالابر استفاده کرد. این روش به عنوان روش ایمن تری شناخته می شود اما بسیار گران است و با توجه به بودجه مالک ساختمان یا پروژه شستشوی نما انتخاب می شود.

  1. روش تمیز کردن شیمیایی

تمیز کردن شیمیایی شامل استفاده از محلول های تمیز کننده تخصصی و مواد شوینده برای حذف کثیفی و آلودگی ها از سطح است. این روش برای از بین بردن لکه های سرسخت مانند فضولات پرندگان و لکه های زنگ موثر است. با این حال، نیاز به رسیدگی دقیق دارد زیرا برخی از مواد شیمیایی ممکن است برای سلامتی خطرناک باشند یا به سطح آسیب بزنند.

  1. روش ماشین لباسشویی با واتر جت

یکی از روش های رایج در شستشوی نمای ساختمان استفاده از واتر جت می است که دارای انواع مختلفی نظیر آب سرد، آب گرم، برق، بنزینی و واتر جت مرکزی است. در تمامی این دستگاه ها فشار بالای آب که چیزی در حد ۲۰۰ بار است توسط اپراتور به سمت نمای ساختمان گرفته می شود تا آلودگی های ناشی از گرد و غبار و دود را پاکسازی کند.

از مزایای این روش می توان به سرعت بالای نظافت نمای ساختمان و همچنین سهولت در کار اشاره کرد که باعث افزایش کیفیت شستشوی نمای ساختمان نیز می شود. به همین دلیل از این روش برای شستشوی نمای ساختمان های مختلف مانند نماشویی برج های بلند، سطوح سنگی، آجری، سیمانی و سطوح سیلیکونی اشاره کرد.

  1. روش شستشو با سندبلاست

گاهی ممکن است جرم نمای ساختمان به حدی سخت باشد که با دستگاه واترجت نتوان آن را تمیز کرد که در این صورت باید از دستگاه سندبلاست استفاده کنید. عملکرد این دستگاه به این صورت است که دو لوله به آن متصل می شود که یکی لوله آب و دیگری لوله مخصوص ورود سیلیس به داخل آن است. آب با سیلیس موجود مخلوط شده و با فشار ۲۵۰ بار خارج می شود که هرگونه آلودگی و جرم را از نمای ساختمان خارج می کند.

این روش یکی از کامل ترین روش های شستشوی نمای ساختمان است که بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. البته باید توجه داشت که به دلیل فشار زیاد آب، نمای برخی از ساختمان ها مانند نمای آجری و نمای بتنی نباید آسیب ببیند.

  1. نماشویی ساختمان با داربست

در این روش پس از عقد قرارداد نماشویی ساختمان در زعفرانیه، تیم متخصص بسته به موقعیت روبروی ساختمان شما در اسرع وقت شروع به کار می کند که آیا می توان داربست را در آنجا قرار داد یا خیر. ابتدا داربست فلزی را سوار می کنند و سپس عملیات شستشوی نما را آغاز می کنند. زمانی که شستشوی نما با داربست انجام می شود، به دلیل تسلط بیشتر افراد در ارتفاعات، کار با کیفیت بالاتری پیش می رود. همچنین خطرات احتمالی کمتر است.

خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه

نمای ساختمان و شستشو آن

تجهیزات مورد نیاز نماشویی ساختمان در زعفرانیه

تمیز کردن نما به تجهیزات تخصصی نیاز دارد تا فرآیند تمیزکاری کارآمد و ایمن را تضمین کند. در اینجا برخی از تجهیزات ضروری مورد نیاز برای نظافت نما را به شما معرفی می کنیم.

  1. ابزار واشر فشاری

یکی از تجهیزات مهم برای نماشویی ساختمان در زعفرانیه، واشر فشاری است. این دستگاه یک جریان آب با فشار بالا تولید می کند که می تواند آلودگی و کثیفی را از سطح پاک کند. واشر فشار باید تنظیمات قابل تنظیمی داشته باشد تا سطوح فشار سفارشی را در خود جای دهد.

  1. محلول های شوینده

بسته به نوع روش تمیز کردن مورد استفاده، ممکن است به محلول های تمیز کننده تخصصی و مواد شوینده نیاز باشد. محلول های شوینده را باید با دقت کافی انتخاب کنید و مطمئن شوید که علاوه بر محو کردن کثیفی و آلودگی به سطوح آسیب وارد نکنند و برای سلامتی شما مضر نباشند.

  1. ابزار ایمنی

تجهیزات ایمنی مانند دستکش، عینک و لباس محافظ باید در طول فرآیند تمیز کردن استفاده شود تا از کارگران در برابر خطراتی مانند مواد شیمیایی، سقوط آوار و سطوح لغزنده محافظت شود.

فواید و مزایای نماشویی ساختمان در زعفرانیه

زمانی که از نمای بیرونی خانه خود لذت می برید، می توانید از زندگی درون آن نیز لذت ببرید. اگر مجبور باشید هر روز یک منظره کثیف ببینید، بعد از مدتی افسرده خواهید شد. همچنین وقتی از پشت شیشه کثیف منظره شهر را تماشا کنید باز هم شما را غمگین و افسرده می کند. در زندگی ماشینی امروزی افراد نسبت به قبل آسیب پذیرتر شده اند و همین عوامل کوچک نیز باعث فشار روحی در آنها می شود.

یکی دیگر از مزایای نماشویی این است که به زیبایی شهرمان کمک می کند. اگر در شهری قدم بزنید که تمام ساختمان های آن زیبا و تمیز هستند، مطمئناً تأثیر مثبتی در روحیه شما خواهد گذاشت.

خدمات نماشویی ساختمان در زعفرانیه

نماشویی و روش های آن

هزینه نماشویی ساختمان در زعفرانیه

هزینه نماشویی ساختمان در زعفرانیه متفاوت بوده و به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد:

  • ارتفاع ساختمان مورد نظر

مهمترین موضوع در تعیین قیمت شستشوی نما، ارتفاع ساختمان است. هزینه نظافت نما با ارتفاع ارتباط مستقیم دارد، بنابراین هر چه ارتفاع ساختمان بیشتر باشد، هزینه نماشویی ساختمان نیز بیشتر می شود.

  • میزان آلودگی نما

میزان جرم و آلودگی روی هزینه نماشویی ساختمان در زعفرانیه تأثیر می گذارد، زیرا تمیز کردن آن به زمان و انرژی بیشتری نیاز دارد. هر چه میزان آلودگی و تراز انبوه نمای ساختمان بیشتر باشد، هزینه نظافت نما نیز بیشتر می شود.

  • متریال به کار رفته در نما

یکی از مهمترین عواملی که بر قیمت نظافت نما تاثیر مستقیم دارد متریال نمای ساختمان است. برای مثال، قیمت شستشوی نمای ساختمان آجری از ساختمان شیشه ای بیشتر است.

  • دسترسی به برق سه فاز و آب مصرفی

در صورتی که ساختمان دارای برق سه فاز و دسترسی به منبع آب راحت تر باشد، یعنی به لوله کشی اضافی نیاز نداشته باشیم، عملیات شستشوی نمای ساختمان با سرعت بیشتری انجام می شود و در عین حال نتایج بهتری خواهد داشت. در نتیجه هزینه کار نیز کمتر می شود.

  • تعمیرات در نمای ساختمان

در برخی موارد با توجه به فرسودگی نمای ساختمان و تاثیر عوامل جوی بر آن، نمای ساختمان شما نیاز به انجام برخی از بازسازی ها دارد که برای تعیین هزینه آن باید با کارفرما هماهنگ شوید. کل هزینه ها شامل دستمزد کارکنان، هزینه مواد شوینده و روش انتخاب شده محاسبه می شود. علاوه بر این با توجه به اینکه نمای ساختمان در محل شستشو می شود هزینه رفت و برگشت نیز اضافه می گردد.

سخن آخر

به طور معمول مسئولیت نماشویی ساختمان در زعفرانیه را مالک ساختمان یا شرکت مدیریت املاک به عهده می گیرد. این کار بسته به اندازه و پیچیدگی ساختمان، ممکن است توسط پرسنل تعمیر و نگهداری داخلی اجرا شود یا به یک شرکت خدماتی نماشویی تخصصی سپرده شود. بنابراین، می بایست مطمئن شوید که پرسنلی که کار نظافت و نماشویی را انجام می دهند، در زمینه تمیز کردن ایمن و موثر نمای بیرونی ساختمان تجربه و مهارت کافی داشته باشند. اگر نیاز به نماشویی ساختمان در زعفرانیه دارید، به وب سایت گروه فنی مهندسی آسمان خراش مراجعه یا با شماره های ۰۲۱۸۶۰۵۱۴۷۹ و ۰۹۱۲۰۲۳۸۳۷۰ تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml