خرید برترین ارقام نهال میوه تجاری در ایران

همانطور که می‏دانید، شغل باغداری از مشاغل برتر اما پر زحمت جامعه محسوب می‏شوند. اما برای آن که بتوانید از این مشاغل درآمد خوبی داشته باشید بایستی پیش از انجام هر کاری اقدام به خرید نهال شناسنامه دار از نهالستان های معتبر نمایید. البته به خاطر داشته باشید که هنگام خرید نهال به دنبال نهال اصالت دار و سالم و متنایب با اقلیم منطقه کشت باشید تا در کم ترین زمان محصولات مرغوب با کیفیت بالا را روانه بازار کنید و از این طریق صاحب در آمد چشمگیری باشید.

نکات ضروری خرید نهال

در دنیای مدرن امروزی، تعداد بیشماری از نهال ‏های زود بارده وجود دارند که هر کدام قادر به رشد در یک مکان هستند و دارای ویژگی‏های منحصر به فرد خود می‏باشند. به بیانی دیگر، شما نمی‏توانید هر نوع نهال میوه را در منطقه خود پرورش دهید. از طرفی دیگر، بسیاری از نهالستان‏ های نامعتبر، نهال‏ های میوه را به صورت تقلبی با قیمتی بسیار بالا به بازار عرضه می‏کنند. از این رو، برای آن که با چنین مشکلی مواجه نشوید، بایستی برای خرید نهال مورد نظر خود، به نکات ضروری از جمله بررسی اصالت، استعلام قیمت و خرید از نهاستان‏ های معتبر توجه ویژه‏ای داشته باشید.

۱-بررسی اصالت

از مهم‏ترین نکات خرید نهال میوه، می‏توان به بررسی اصالت آن اشاره نمود. یکی از سوالات متعددی که برای بسیاری از باغداران و کشاورزان مطرح می‏گردد، این است که چگونه می‏توان اصالت یک نهال میوه را تشخیص داد؟ شما می‏توانید با بررسی دقیق خصوصیات ظاهری یک نهال، اصالت آن را تا حدودی تشخیص دهید. البته به خاطر داشته باشید که تشخیص دقیق اصالت نهال‏ ها پیش از شروع باردهی، امری ناممکن است. اما نیازی نیست نگران باشید؛ نهالستان ‏های معتبر، نهال‏ های میوه را با شناسنامه تضمین اصالت برای اطمینان خاطر بیشتر مشتریان به بازار عرضه می‏کنند.

بزرگترین نهالستان ایران

۲-استعلام قیمت

همانطور که در قسمت‏های قبل اشاره شد، بسیاری از نهالستان‏های نامعتبر قیمت ‏های نجومی را برای نهال‏ های میوه تجاری در نظر می‏گیرند. از این رو، باید پیش از خرید نهال مورد نظر خود، برای استعلام قیمت آن اقدامات لازم را به عمل آورید. این امر موجب می‏شود تا شما بتوانید خریدی سودمندانه و مفیدی را تجربه کنید. برای انجام این کار، می‏توانید به وبسایت نهالستان‏ های معتبر نظیر رویال نهال مراجعه فرمایید.

۳-خرید از نهالستان‏های معتبر

برای آن که بتوانید نهال مورد نظر خود را با قیمتی مقرون به صرفه و اصالت تضمینی به بهترین شکل ممکن خریداری کنید و لذت ببرید، باید به نهالستان‏های معتبر مراجعه کنید. امروزه در سراسر کشور نهالستان‏ های بسیار زیادی وجود دارند اما رویال نهال، معتبرترین نهالستان در غرب کشور است که با پرسنل و کادر مجرب، قادر به تولید و عرضه بهترین ارقام نهال میوه تجاری در سراسر کشور می‏باشد. شما می‏توانید با مراجعه به وبسایت رویال نهال، برای خرید نهال مورد نظر خود اقدامات لازم را به عمل آورید و در صورت لزوم با کارشناسان و متخصصان این مجموعه مشورت کنید و از تجربیات آن‏ها استفاده نمایید. ناگفته نماند که قیمت نهال‏ های نهالستان رویال نهال نسبت به دیگر مراکز فروش و عرضه بسیار مناسب و مقرون به صرفه‏ تر است.

نهالستان

پر سودترین ارقام تجاری نهال

همانطور که در قسمت‏های قبل ذکر شد، نهال‏ های میوه دارای انواع بیشماری هستند و هر کدام از آن‏ها قادر به رشد در یک اقلیم می‏باشند. اما خوب است بدانید که برخی از ارقام نهال تجاری میوه نظیر گردو، بادام، گیلاس، انگور، سیب و گلابی قادر به رشد در اکثر اقلیم ‏ها هستند و سوددهی بسیار خوبی برای باغداران و کشاورزان دارند. به همین دلیل شما می‏توانید با خرید نهال‏ های تجاری پر سود، در کمترین زمان شاهد باردهی بی نظیر آن‏ها باشید و از این طریق صاحب در آمد بسیار بالایی شوید و لذت ببرید.

۱-ارقام نهال گردو

از پرسودترین ارقام تجاری نهال، می‏توان به نهال‏ های گردو اشاره نمود. گردو به صورت خام یا فرآوری شده در بازار، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار است. از این رو، شما می‏توانید با خرید نهال گردو و پرورش آن، در کمترین زمان شاهد افزایش چندین برابری سود خود باشید. اما به خاطر داشته باشید که هر نهال گردویی قادر به سوددهی خوبی نیست؛ از پرسودترین ارقام گردو می‏توان به ژنوتیپ رویال، اسرائیلی، چندلر،فرنور و گردو خوشه‏ای اشاره نمود. لازم به ذکر است که برای پرورش ارقام پر سود گردو، باید نهایت سعی و تلاش خود را به کار بگیرید تا بتوانید شرایط رشد مطلوب و بی نظیری را برای آن‏ها فراهم سازید.

۲-ارقام نهال بادام

نهال‏ بادام نیز از ارقام تجاری و پر سود میوه به شمار می‏ آیند و دارای طرفداران بیشماری هستند. البته برای آن که بتوانید سود خوبی را نصیب خود کنید، باید در هنگام خرید نهال بادام به سراغ رقم‏های تونو، شاهرودی، ، فرانیس، آذر و سهند بروید. خوب است بدانید که پرورش نهال بادام هزینه ‏های زیادی را به همراه ندارد. به همین دلیل، با هزینه اندک می توانید اقدام به احداث باغ بادام نمایید.

نهال گردو

۳-ارقام نهال‏ گیلاس

گیلاس، از پرطرفدارترین و خوش طعم‏ترین میوه‏ ها در بازار محسوب می‏شود. از مهم‏ترین موارد مصرف گیلاس می‏توان به تازه خوری، تهیه ژله، آب میوه، شربت، مربا و … اشاره نمود. فراموش نکنید که گیلاس نسبت به سایر میوه ها از قیمت بالاتری در بازار برخوردار است. از ارقام برتر گیلاس می‏توان به نهال گیلاس دلارکا، هارت،لاپینز، رژینا و تکدانه مشهد اشاره کرد. البته در نظر داشته باشید که باید برای خرید نهال‏ گیلاس با قیمت مناسب و اصالت تضمینی، فقط و فقط به نهالستان های بزرگ و معتبری چون رویال نهال مراجعه فرمایید.

۴-ارقام نهال انگور

نهال‏ های انگور دارای انواع مختلفی هستند و هر کدام از آن‏ها ویژگی‏های خاصی دارند. اما خوشبختانه شما می‏توانید به آسانی برای خرید نهال انگور اقدام کنید و آن را در هر اقلیمی به بهترین شکل پرورش دهید. لازم به ذکر است که قیمت نهال انگور نسبت به سایر نهال‏های میوه مناسب و مقرون به صرفه‏ تر می‏باشد. برترین ارقام تجاری انگور شامل مکیاج، شرابی، یاقوتی، بلک سیدلس، ردکارنت، تامسون سیدلس، رویال و موسکات هستند.

 

۵-ارقام نهال سیب

پیش از خرید نهال سیب و اقدام به احداث باغ سیب باید بدانید که بهترین ارقام تجاری سیب شامل سیب گلاب، فرانسه، بلک میراکل، لبنان، تو سرخ (خونی) و رندرز می‏باشند. پرورش نهال سیب و عرضه میوه آن به بازار می‏تواند سود بسیار خوبی برای باغداران داشته باشد. خوشبختانه شما می‏توانید ارقام مختلف سیب را در تمامی نقاط کشور پرورش دهید. البته باید پیش از خرید نهال سیب، شرایط اقلیمی محیط و منطقه خود را به طور دقیق بررسی کنید.

۶-ارقام نهال‏ گلابی

گلابی از میوه ‏های گران قیمت در بازار محسوب می‏شود و بخش بزرگی از صادرات تره بار و میوه را پوشش می‏دهد. به بیانی دیگر، شما می‏توانید با خرید نهال گلابی و پرورش آن با یک تیر چندین نشان را هدف بگیرید و محصولات باغ خود را به بهترین شکل صادر کنید. از بهترین ارقام گلابی، می‏توان به درگزی، بیروتی، شاه میوه و آنجو اشاره نمود. خوب است بدانید که این چهار رقم گلابی علاوه بر باردهی عالی و بی نظیر، سازگاری بسیار خوبی با اقلیم های گوناگون کشور ما دارند.

مجوز تولید نهال

چرا خرید ارقام تجاری نهال از نهالستان رویال نهال؟

با وجود این همه نهالستان در سراسر کشور، بازهم نهالستان رویال نهال جزء مراکز فروش و عرضه برتر محسوب می‏ شود که با دارا بودن مجوز از سازمان جهاد کشاورزی اقدام به تولید نهال می نماید. متخصصان و کارشناسان این مجموعه، قادر به پرورش بهترین نهال‏ های میوه در ارقام مختلف اصلاح شده هستند. علاوه بر آن، قیمت تمامی نهال‏ های موجود در نهالستان رویال نهال نسبت به سایر مراکز عرضه ارزان‏تر و مقرون به صرفه ‏تر است. شما می‏توانید با مراجعه به این نهالستان برای خرید نهال میوه مورد نظر خود در تعداد محدود یا انبوه اقدام کنید و لذت ببرید.لازم به ذکر است فروش نهال های لیبل دار در این مجموعه به صورت حضوری و آنلاینی در این نهالستان صورت می گیرد.

جهت ارتباط با کارشناسان و متخصصان ما می‏توانید از پل‏ های ارتباطی زیر استفاده نمایید؛

دفتر فروش و مشاوره: ۰۴۴۴۵۲۳۱۵۲۰

خط ویژه فروش واتساپ، روبیکا و ایتا: ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰

کارشناس فروش و مشاوره: ۰۹۰۲۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰ / ۰۹۲۰۱۸۱۱۵۲۰

مدیریت مجموعه رویال: ۰۹۰۱۱۸۱۱۵۲۰

حسابداری، صدور فاکتور، هماهنگی ارسال: ۰۹۳۶۱۸۱۱۵۲۰

پیگیری سفارش ارسالی: ۰۹۰۲۰۴۳۱۵۰۰

جهت اطلاعات بیشتر به سایت رویال نهال ROYALNAHAL.COM مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml