عصبانیت پرسپولیسی ها از مجری تلویزیون; برنامه میثاقی را تحریم کنید!

ماجرای سربازی میلاد سرلک با مدافع استقلال اختلافاتی داشت که میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر به آن مسائل توجهی نکرد و تنش هواداران را به باد داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ مجری برنامه فوتبال برتر درباره سربازی میلاد سرلک اظهاراتی را بیان کرد که خشم پرسپولیسی ها را برانگیخت و هواداران این تیم به شدت علیه میشاقی و برنامه فوتبال برتر موضع گرفتند. مجری این برنامه مدعی شد که معنای مجوز یک ماهه میلاد سرلک را نمی داند و وقتی مرادمند و یزدانی سرباز شدند، نظامیان به این دو بازیکن استقلال چنین فرصتی ندادند تا در صورت سربازی، سربازی را به تعویق بیندازند. به تیم ملی دعوت شد.

اما ماجرای سربازی سرلک با دو بازیکن استقلال کمی متفاوت بود و آنها از فرصت هایشان استفاده کرده بودند. ماجرا از این قرار است که سرلک از اول شهریورماه امسال سرباز بود و پس از نامه فدراسیون فوتبال به نظام وظیفه مبنی بر حضور این بازیکن در لیست تیم ملی، مجوز بازی میلاد برای پرسپولیس به مدت ۶ ماه تمدید شد.

از سوی دیگر محمدحسین مرادمند متولد ۱۰ تیر ۱۳۶۱ است و این بازیکن از ۱۰ تیر ۱۴۰۰ ۶ ماه مهلت داشت تا به تیم ملی دعوت شود اما این اتفاق نیفتاد و سرمربی تیم ملی تیم به این بازیکن اعتقادی نداشت. این بازیکن قرار بود در ۱ دی ماه ۱۴۰۰ به خدمت سربازی برود اما پس از وقفه ای دو ماهه از ۱۰ اسفند به خدمت مشغول شد و سیاوش یزدانی قبل از ۳۰ سالگی دو بار سربازی را به تعویق انداخت و از ۸ اسفند ۱۴۰۰ وقتی ۳۰ ساله شد، دیگر نتوانست سربازی را به تاخیر بیندازد و مجبور شد به ارتش بپیوندد.

اطلاعات ناقص و اشتباه مجری برنامه فوتبال برتر باعث خشم پرسپولیسی ها شد و برخی از هواداران این تیم از مدیران باشگاه خود خواستند این برنامه را تحریم کنند.

لازم به ذکر است که به جز صحبت های مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس هنوز پاسخی جدی به این صحبت ها نداده است.

این مطلب را هم بخوانید: آقای مجری، فرافکنی نکنید; هافبک پرسپولیس ملی پوش بود مدافعان استقلال نه!

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml