خلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری و عضو کانون وکلای اصفهان

خلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا)، می باشم. از سال ۱۳۸۳ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق قضایی شروع و پس از اتمام مقطع کارشناسی…

خلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا)، می باشم. از سال ۱۳۸۳ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق قضایی شروع و پس از اتمام مقطع کارشناسی و در راستای ادامه تحصیل و کسب تجارب و تخصص بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و در گرایش حقوق خصوصی شروع به تحصیل نمودم و بلافاصله پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد، در مقطع دکتری و در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شده و موفق به اخذ مدک phd در حوزه حقوق خصوصی گردیدم.

بدواً با استخدام در دستگاه های اجرای از قبیل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان،سازمان حج و در نهایت اداره کل محیط زیست استان اصفهان با سمت ریس ادره حقوقی مشغول به انجام وظیفه گردیدم و در سالهای خدمت اداری تجارب زیادی اندوختم. سرانجام به علت علاقه زیاد به شغل وکالت، در سال ۱۳۹۱در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان و چهارمحال بختیاری شرکت نموده و موفق به پذیرش در آزمون دشوار وکالت شدم.

بهترین وکیل پایه یک دادگستری در اصفهان

خلیل خسروی وکیل پایه یک دادگستری عضو کانون وکلای دادگستری اصفهان و عضو اتحادیه سراسری کانون های وکلا (اسکودا)، می باشم. از سال ۱۳۸۳ تحصیلات دانشگاهی خود را در رشته حقوق قضایی شروع و پس از اتمام مقطع کارشناسی و در راستای ادامه تحصیل و کسب تجارب و تخصص بیشتر در مقطع کارشناسی ارشد و در گرایش حقوق خصوصی شروع به تحصیل نمودم و بلافاصله پس از دریافت مدرک کارشناسی ارشد، در مقطع دکتری و در رشته حقوق خصوصی پذیرفته شده و موفق به اخذ مدک phd در حوزه حقوق خصوصی گردیدم.

بدواً با استخدام در دستگاه های اجرای از قبیل اداره کل امور مالیاتی استان اصفهان،سازمان حج و در نهایت اداره کل محیط زیست استان اصفهان با سمت ریس ادره حقوقی مشغول به انجام وظیفه گردیدم و در سالهای خدمت اداری تجارب زیادی اندوختم. سرانجام به علت علاقه زیاد به شغل وکالت، در سال ۱۳۹۱در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری اصفهان و چهارمحال بختیاری شرکت نموده و موفق به پذیرش در آزمون دشوار وکالت شدم

مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری در اصفهان:

خلیل خسروی وکیل دادگستری در اصفهان اماده ارئه خدمات حقوقی در امور: مطالبه چک و سفته | طلاق و طلاق توافقی | خانواده | کیفری | ثبت و املاک

همچنین شایان ذکر است که در تمامی حوزه حقوقی فعالیت و پذیرش وکالت را دارا میباشد.

تخصص این وکیل خوب در امور ثبت و املاک میباشد که با تجربه بالا و آراء موفق در این حوزه میتواند توانایی این وکیل باتجربه را اثبات کند.

برای دریافت نوبت مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری میتوانین از سامانه سایت ایشان جهت دریافت نوبت مشاوره اقدام فرمایید.

وکیل خانواده:

تخصص در زمینه دعاوی خانوادگی,طلاق,طلاق توافقی,ارث,حضانت فرزند و …….

وکیل کیفری:

تخصص در مسایل حقوق کیفری طرح و دفاع از کلیه شکایات مطروحه در مراجع زیر صلاح اعم از دادسرا دادگاه کیفری ۲ و دادگاه کیفری ۱ دادگاه انقلاب به ویژه جرایم مربوط به مواد مخدر و دادگاه و دادسرای نظامی ۱ و ۲

وکیل حقوقی:

مسائل حقوقی، در مراجع قضایی یا شبهه قضایی, حفظ منافع موکل و همه حوزه های حقوقی اعم از اداره کار و رفاه امور اجتماعی دیوان عدالت اداری کمسیون های مقرر و قانون مالیاتهای مستقیم و قانون تامین اجتماعی و کلیه دعاوی داخل در صلاحیت دادگاهای عمومی حقوقی….

وکیل ثبت و املاک:

تخصص در احیای املاک از دست رفته ثبت املاک تنظیم سند رسمی معاملات معارض و کلیه دعاوی در حوزه املاک و اسناد اعم از عادی و رسمی….

وکیل حقوق تجارت:

تخصص در وصول اسناد تجاری اعم از چک و سفته و برات دعاوی مربوط به ورشکستگی, ثبت شرکت های تجاری ثبت اختراع و علایم جاری تنظیم قراردادهای تجاری و اساسنامه شرکت های تجاری و گشایش اعتبارات اسنادی داخلی و خارجی و سایر مسایل مرتبط با حقوق تجارت….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml