چه خودرویی رونالدو را در تهران اسکورت کرد؟+عکس

ورود تیم النصر در کنار ستارگانی مانند کریستیانو رونالدو و سادیو مانه به کشورمان، سر و کله بسیاری را برانگیخته است. در جریان انتقال تیم النصر به محل اقامتشان در تهران، طبق تصاویر به دست آمده، لماری ایما وظیفه اسکورت اتوبوس های تیم النصر را بر عهده داشته است.

به گزارش اخبار تایمز؛  لاماری ایما یکی از خودروهایی است که توانسته حضور نسبتا موفقی در بازار ایران کسب کند. طراحی خاص، تهاجمی و اسپرت در کنار مشخصات فنی قابل قبول از جمله ویژگی های این خودرو است. البته نمی توان از کاستی های موجود در امکانات این خودرو چشم پوشی کرد.

نسخه X یا فول آپشن این خودرو قرار است تا چند ماه آینده وارد بازار ایران شود.

خودرویی که تیم رونالدو را اسکورت کرد!/عکس

طراحی بیرونی Lamari Emma به وضوح یک خودروی اسپرت را به تصویر می کشد.

نمای جانبی Lamari Emma تا حدودی ساده است، اما خط شانه های مواج روی درها حسی عضلانی به خودرو می دهد. رینگ های خودرو نیز مشکی است که در ترکیب با رنگ های مختلف بدنه ظاهری جذاب برای این خودرو ایجاد می کند. البته کوچک بودن این رینگ ها ممکن است کمی به مذاق مخاطب خوش نیاید.

خودرویی که تیم رونالدو را اسکورت کرد!/عکس

قسمت عقب جایی است که سقف با شیب قابل توجهی به درب پنجم خودرو ختم می شود. همچنین اتصال چراغ های خودرو در این نما باعث شده تا خودرو عریض تر از آنچه به نظر می رسد به نظر برسد.

تغییرات جدید در خودروی وارداتی سایپا/ عکس

خودرویی که تیم رونالدو را اسکورت کرد!/عکس

وارد کابین می شویم؛ جایی که صفحه نمایش های خوشه و اطلاعات و سرگرمی به هم چسبیده اند و قسمت قابل توجهی از داشبورد خودرو را در اختیار گرفته اند. همچنین پنل تهویه کاملا در وسط داشبورد خودرو قرار گرفته است.

فرمان خودرو از نوع D-cut است و در هنگام رانندگی حس اسپرت را به راننده القا می کند. این خودرو یک کراس اوور پنج نفره است که با فاصله بین دو محور ۲۷۱۵ میلی متری فضای مناسبی را برای خانواده ها فراهم می کند. همچنین اگر به حجم بار بیشتری نیاز دارید، می توانید صندلی های ردیف عقب را تا کنید.

سانروف و سقف پانوراما، صفحه کیلومتر شمار ۱۰.۲۵ اینچی، سیستم سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی، کروز کنترل تطبیقی، سنسور نور، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه مجزا برای سرنشینان عقب، خنک صندوق دار و صندلی راننده برقی با قابلیت تنظیم در شش جهت به همراه قابلیت تنظیم تکیه گاه کمر از جمله امکانات این خودرو می باشد.

همانطور که گفتیم از نظر آپشن و امکانات کاستی هایی در این خودرو وجود دارد. مثلا گیربکس این خودرو قابلیت تیپ ترونیک ندارد و راننده نمی تواند دنده را به صورت دستی تعویض کند. همچنین اگر به دنبال گزینه هایی مانند دوربین ۳۶۰ درجه، گرمکن صندلی، رادارهای جانبی و ماساژور صندلی هستید، Lamari Ima گزینه مناسبی برای شما نخواهد بود.

زیر کاپوت Lamari Ima یک موتور توربوشارژر ۱.۵ لیتری میتسوبیشی با سیستم تزریق مستقیم سوخت یا GDi قرار دارد. حداکثر بازده این موتور ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتن متر گشتاور است.

سیستم انتقال نیرو Ima دیفرانسیل جلو است، بنابراین قادر به عبور از مسیرهای سنگین خارج از جاده نخواهد بود. گیربکس هفت سرعته با دو کلاچ از نوع Wet نیز وظیفه ارسال نیرو و گشتاور به چرخ های جلو را بر عهده دارد.

لاماری ایما با این مشخصات می تواند در ۹.۵ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml