خودروی لوکس کره ای برای بنز و بی ام و در اروپا خط و نشان می کشد / عکس

نسل فعلی G90 اولین بار در سال ۲۰۲۱ در کره جنوبی معرفی شد و در سال ۲۰۲۲ وارد بازارهای آمریکا و خاورمیانه خواهد شد و اکنون نوبت اروپایی هاست که به دنبال امکان خرید پرچمدار کره ای باشند.

به گزارش اخبار تایمز، اگرچه نسخه اروپایی G90 از نظر ظاهری با نسخه های دیگر تفاوتی ندارد، اما به گفته لارنس همیلتون، مدیرعامل جنسیس اروپا، سرمایه گذاری قابل توجهی برای توسعه و تنظیم دقیق سواری، دینامیک و احساس خودرو انجام شده است. با توجه به سلیقه اروپایی ها، مدیر برند لوکس هیوندای نیز گفته است که G90 اروپایی به صورت استاندارد با جدیدترین و بهترین فناوری ها و تجهیزات ایمنی و رفاهی عرضه می شود.

خودروی لوکس کره ای برای بنز و بی ام و در اروپا خط و نشان می کشد / عکس

جنسیس G90 در نسخه جمع و جور چهار یا پنج نفره و نسخه توسعه یافته چهار نفره برای اروپا در دسترس خواهد بود. ابعاد نسخه کوتاه این سدان لوکس کره ای ۵۲۷۵ میلی متر و نسخه توسعه یافته آن ۵۴۶۵ میلی متر است. این نسخه همچنین ۱۹۰ میلی متر فاصله بیشتری بین دو محور دارد و صندلی های عقب آن مجهز به گرمکن، تهویه، ماساژور و زیرپایی جمع شونده است.

جنسیس مشخصات G90 را برای بازار اروپا اعلام نکرده است، اما انتظار می رود از همان موتور V6 3.5 لیتری توئین توربو استفاده کند. این موتور در نسخه پایه ۳۸۰ اسب بخار قدرت تولید می کند اما در نسخه کشیده به لطف اضافه شدن سوپرشارژر برقی ۴۸ ولتی این رقم به ۴۱۵ اسب بخار می رسد. نیروی موتور از طریق یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک به چرخ‌های عقب یا هر چهار چرخ منتقل می‌شود، نسخه توسعه‌یافته به طور استاندارد به سیستم تمام چرخ متحرک مجهز است.

خودروی لوکس کره ای برای بنز و بی ام و در اروپا خط و نشان می کشد / عکس خودروی لوکس کره ای برای بنز و بی ام و در اروپا خط و نشان می کشد / عکس

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml