خودرو پلیس سایبرتراک تسلا به نمایش گذاشته شد [+عکس]

خودرو پلیس سایبرتراک تسلا به نمایش گذاشته شد [+عکس]

اقتصاد ۱۰۰ – خودرو پلیس سایبرتراک تسلا در خیابان‌ها برای انجام وظیفه به نمایش گذاشته شد. پرحاشیه‌ترین محصول کمپانی ایلان ماسک، حالا نقش محافظ امنیت را بازی می‌کند.

به گزارش گروه دانش و فناوری، وانت سایبرتراک سال گذشته توسط کمپانی خودروسازی تسلا که متعلق به ایلان ماسک، کارآفرین مشهور آمریکایی‌ست، معرفی شد. این خودرو از همان مراسم رونمایی مورد انتقادات تمامی کارشناسان قرار گرفت و همه از طراحی عجیب و غریب آن می‌گفتند. پیش‌تر نیز ماسک اعلام کرد که این خودرو به زودی راهی بازار می‌شود و همه منتظر بودند تا وانت بدترکیب تسلا با همان ظاهر زمخت در خیابان‌ها دیده شود؛ اما در کمال تعجب فعلاً خودرو پلیس سایبرتراک تسلا را مشاهده کرده‌ایم که در ظاهر جدید خود جذاب‌تر به نظر می‌رسد.

خودرو پلیس سایبرتراک تسلا در خیابان‌های آمریکا دیده شد

همانطوری که می‌دانید کمپانی تسلا چند مدت پیش از خودرو جالبی به‌نام سایبرتراک رونمایی کرد. حالا گفته شده که این خودرو در خیابان‌ها به‌عنوان خودرو پلیس ظاهر شده است!

شرکت فناوری اوراکل از تسلا خواسته بود تا از این خودرو به‌عنوان خودرو پلیس استفاده کنند. این شرکت در نظر دارد تا با ارائه راه‌حل‌های نرم‌افزاری ارتباطات، تغییراتی در حوزه خودروهای پلیس، آتش‌نشانی و دیگر موارد خدمات‌رسانی ایجاد کند. بنابراین مدل سایبرتراک کمپانی تسلا نیز اولین خودرو پلیس این شرکت نخواهد بود!

اولین خودرویی که اوراکل به‌عنوان خودرو پلیس از آن استفاده کرده بود، فورد اکسپلورر ۲۰۲۲ نام دارد. اوراکل پس از نصب امکاناتی مانند یک تبلت بزرگ در مرکز داشبورد، از آن در زمینه خدمات‌رسانی و به‌عنوان خودرو پلیس استفاده کرد.

خودرو پلیس سایبرتراک تسلا به نمایش گذاشته شد [+عکس]

خودرو پلیس سایبرتراک به‌چنین تغییراتی نیاز نخواهد داشت. چرا که به چندین دوربین‌ و صفحه نمایش مجهز شده و تنها کافی است نرم‌افزار اختصاصی اوراکل و باقی سخت‌افزارها روی آن قرار گیرند.

بدون‌شک این خودرو یکی از مدل‌های جالب و نسل آینده ماشین پلیس است که کسی تا به‌حال آن را مشاهده کرده؛ البته به‌نظر می‌رسد که در این تصاویر تنها کانسپت سایبرتراک تسلا را در ظاهر یک خودرو پلیس دیده باشیم. هنوز هیچ اطلاعاتی درباره اینکه تسلا بخواهد نمونه اولیه آن را توسعه ببخشد در دسترس قرار نگرفته است.

خودرو پلیس سایبرتراک تسلا به نمایش گذاشته شد [+عکس]

به جز چراغ‌های پلیسی، سپر عظیم و لوگو بزرگ اوراکل در کنار سایبرتراک چیز دیگری به این خودرو اضافه نشده است. همچنین به‌نظر می‌رسد که رنگ آن به مشکی تغییر کرده باشد. اما به‌نظر می‌رسد که این خودرو پلیس از پانل‌های بدنه فولادی ضد زنگ استفاده کند. در هر صورت برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این خودرو باید کمی صبر کنید.

این مدل بدون شک خیلی سریع است و امنیت بالایی دارد. هنوز مشخص نیست که مدل پلیسی سایبرتراک تسلا چه زمانی عرضه می‌شود؛ حتی قیمت و مشخصات زیادی از آن در اختیار نداریم.

البته تسلا اشاره کرده است که احتمالا عرضه این مدل در اواخر سال ۲۰۲۳ انجام شود؛ اگرچه امکان دارد این زمان‌بندی تغییر کند.

انتهای پیام




منبع :


تکراتو



وبگردی



منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml