داماد رئیس جمهور سابق نمره قبولی را دستکاری کرد و خلبان شد؟

کامبیز مهدی زاده در پاسخی پر از اشتباه محاسباتی فاحش، توهین و مطالب بی ربط از پاسخ به سوال اختصاصی تسنیم طفره رفت که «چرا در آزمون نهایی آزمایشی سال ۱۳۹۶ یک سوال از آزمون حذف شد و با دستکاری دیگران با نمره ناپلئونی قبول شد؟ ” »

به گزارش اخبار تایمز به نقل از تسنیم، کامبیز مهدی زاده داماد آقای حسن روحانی در واکنش به انتشار گزارش تسنیم با عنوان «دستکاری عجیب برای داماد روحانی در آزمون خلبانی/ به مسافران پروازها رحم کنید!» او پاسخ هایی داده است که البته ربطی به محتوای گزارش تسنیم ندارد و پر از توهین است.

وی در ابتدای پاسخ خود منتشر کنندگان این گزارش را با بیانی که بیشتر شبیه طنز است، بنیانگذار وضع موجود دانست! خانواده نه چندان دور آقای مهدی زاده (آقای روحانی) در طول ۸ سال کشور را به چنان مخاطره ای کشانده است که برای آواربرداری چندین دولت لازم است. آنها این کار را برای فریب خود انجام می دهند.

داماد رئیس جمهور سابق نمره قبولی را دستکاری کرد و خلبان شد؟

آقای مهدی زاده احتمالاً می داند که استفاده از این ادبیات ناشی از ضعف و انفعال ایشان نسبت به این موضوع است تا ابتکار عمل ایشان. باید بدانند چه کسانی دهه ۹۰ را به دهه گمشده و فاجعه بار کشور تبدیل کردند.

آقای مهدی زاده در این مقاله ۷ بند بدون اشاره به سوال اصلی تسنیم در خصوص نحوه قبولی در آزمون خلبانی مطالب کلی را بیان کرده است که قسمت اصلی آن ربطی به گزارش تسنیم ندارد.

سوال خاص آقای مهدی زاده این است. روند آزمایشات شما به شرح گزارش تسنیم بود یا خیر؟ بالاخره با حذف یک سوال شما را به شیوه ناپلئونی پذیرفتند؟ پاسخ به این موضوع پیچیده و پنهان نیست، این هم بخشی از اسناد است (بخش دیگری از اسناد در خبرگزاری تسنیم نیز موجود است):

داماد رئیس جمهور سابق نمره قبولی را دستکاری کرد و خلبان شد؟

داماد رئیس جمهور سابق نمره قبولی را دستکاری کرد و خلبان شد؟

بر اساس آنچه در تصاویر بالا مشخص است، داماد رئیس جمهور سابق در آزمون خلبانی CPL (الف) در تاریخ ۱۶ خرداد ۹۷ شرکت کرد و با نمره ۶۵ مردود شد، اما با حذف یک آزمون به همان آزمون ادامه داد. سوالی که در گزارش قبلی به آن اشاره شد. گفته شد با نمره ۷۰ کامبیز قبول شده اعلام می شود! یعنی به جای اینکه آقای مهدی زاده به سمت قبولی حرکت کند، نمره قبولی به سمت ایشان منتقل شده است!

در بند اول جوابش می نویسد که دوره خلبانی را از سال ۱۳۶۷ شروع کرده و ۱۴ سال بعد (۱۴۰۲) داماد رئیس جمهور شده است!! البته چنین خطای محاسباتی فاحشی از سوی کسی که دیگران را برای قبولی در آزمون خلبانی دستکاری می کند بعید نیست (در حالی که داماد رئیس جمهور وقت در همان سال ۱۳۹۶ بوده است) اما نگرانی این است که چنین مسائل ریاضی و اشتباهات محاسباتی در فرآیند انجام کار خلبان و جان مسافران به خطر می افتد!

اما آقای مهدی زاده در پاسخ بی ربط خود به گزارش تسنیم سعی دارد القا کند که «او برنامه آزمایشی را چند سال قبل از رئیس جمهور شدن آقای روحانی شروع کرده و تسنیم به اشتباه می خواهد این اتفاقات را به رابطه سببی او با آقای روحانی نسبت دهد». اما مسئله اصلی اینجاست که عمل دستکاری امتحان دقیقا زمانی اتفاق افتاده است که ایشان داماد رئیس جمهور بوده اند و این سوال اصلی است.

ضمناً انشاءالله در آینده نزدیک در مورد نحوه ورود آقای مهدی زاده به معاونت علمی با ایشان صحبت خواهیم کرد!

پایان پیام/غ

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml