درخواست وزیر ارتباطات از مجلس برای برخورد با مافیای فیلترشکن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از نمایندگان مجلس خواست برای برخورد با مافیای فیلترشکن بستر قانونی ایجاد کنند.

به گزارش اخبار تایمز ، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه قاطعیت مجلس برای برخورد با مافیای فیلترشکن ضروری است، گفت: مافیای VPN از نیازهای مردم سوء استفاده می کند و در حال ایجاد سود. بنابراین مجلس باید بستر قانونی برای برخورد با آنها ایجاد کند.

ایجاد بستر قانونی برای برخورد با مافیای فیلترشکن

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سخنان خود از بررسی لایحه های متعددی در دولت خبر داد که باید به تصویب مجلس برسد، گفت: نمایندگان مجلس باید موضوع برخورد با مافیای فیلترشکن را پیگیری کنند.

درخواست وزیر ارتباطات از مجلس برای برخورد با مافیای فیلترشکن

وی افزود: اگر نمایندگان مجلس خواستار رفع این مشکل هستند باید طرحی را تهیه و با ۵۰ نماینده امضا کنند. سپس در قالب طرح دو فوریتی به صحن مجلس آورده و تصویب شود. به این ترتیب بستر قانونی فراهم می شود و امکان برخورد با این افراد که از نیاز مردم سوء استفاده می کنند و کسب سود می کنند، می شود.

زارع پور در ادامه افزود: برخورد با مافیای فیلترشکن تنها با کار فنی انجام نمی شود و نیاز به قانون دارد تا اجرا شود. در گذشته چندین بار اعلام کردیم که فیلترشکن باعث کاهش امنیت گوشی و سرعت اینترنت می شود. علاوه بر این، VPN ها دارای خطرات زیادی هستند و نگرانی های نمایندگان درست است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml