دروازه بان پرسپولیس همسایه عابدزاده و شاهرودی شد!

با توجه به اتفاقاتی که برای علیرضا بیرانوند در دیدار مقابل بلغارستان رخ داد، این مدافع به احتمال زیاد دیدار حساس ۲۸ شهریور مقابل النصر عربستان را از دست خواهد داد.

به گزارش اخبار تایمز؛ قبل از تقابل ایران و بلغارستان کمتر کسی فکر می کرد پیروزی خارج از خانه ما مقابل این حریف اروپایی به قیمت از دست دادن مدافع اول تیم ملی تمام شود اما علیرضا بیرانوند که در جام جهانی با مشکل مصدومیت مواجه شد و از دست رفت. بازی مقابل انگلیس و ولز داد دوباره مصدوم شد و به احتمال زیاد دیدار مقابل النصر عربستان در اولین روز مرحله گروهی فصل جاری لیگ قهرمانان آسیا را از دست خواهد داد. اتفاقی تلخ که البته برای ستارگان فوتبال ایران در دوران حضورشان در پرسپولیس مشکلی منحصر به فرد نیست و چند بازیکن بزرگ قرمزپوش نیز به دلیل این مشکل متحمل ضررهای بزرگی شده اند.

از دست دادن جام جهانی

دو بازیکن بزرگ پرسپولیس قبل از شروع جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه دچار مصدومیت شدید شدند. رضا شاهرودی مهره ثابت تیم ملی در جناح چپ محسوب می شد و همه منتظر حضور او برای ایران بودند اما چند روز مانده به بازی با یوگسلاوی و شروع جام جهانی، او مصدوم شد. بنابراین مرحوم مهرداد میناوند به جای او فیکس بازی کرد و درخشش در همان مسابقات باعث شد فرانسه یک ماه پس از پایان جام جهانی با استروم گراتس اتریش قرارداد ببندد.

همچنین احمدرضا عابدزاده اولین دیدار ایران مقابل یوگسلاوی را به دلیل مصدومیت از دست داد. آن بازی را با یک گل باختیم و نیما نکیسا موقعیت های خوبی را از حریف گرفت، اما باز هم گروهی از کارشناسان معتقدند اگر عابدزاده در دروازه ایران مقابل یوگسلاوی بود، میهایلوویچ را شکست نمی داد و شاید بازی را نمی باختیم. .

شوک قبل از جام ملت‌ها

دیگر بازیکن پرسپولیس که به‌واسطه مصدومیت فرصت حضور در یک تورنمنت بزرگ را از دست داد، حامد کاویانپور بود؛ فوتبالیستی که قبل از جام ملت‌های ۲۰۰۴ آسیب دید تا برانکو ایوانکویچ مجبور به تغییر شود. شاید اگر حامد به آن مسابقات می‌رفت شرایط زندگی ورزشی‌اش عوض می‌شد.

در همسایگی عابدزاده و شاهرودی

حالا مصدومیت علیرضا بیرانوند باعث شده تا او با احمدرضا عابدزاده و رضا شاهرودی همسایه شود زیرا اگر او هم مثل این دو پرسپولیسی با نصر به میدان نرود فرصت بسیار خوبی را از دست داده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml