من در استقلال نماندم چون نمی خواستم تسلیم چیزی شوم

سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره مسائل مختلف و سالم سازی تیم صحبت کرد.

به گزارش اخبار تایمز، آرش برهانی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: خوشحالم که در خوزستان هستم. خاطرات خیلی خوبی در ورزشگاه تختی دارم و از زمانی که استقلالی بودیم اینجا را پایگاه خود می دانستیم.

وی با بیان اینکه از حضور در تیم ریشه دار استقلال ملاثانی در سال جاری خوشحالم، گفت: این تیم احترام و شخصیت دارد و با هرکسی که مشورت کردم به خوبی به آن اشاره کردند و خوشحالم در جایی هستم که جزو تیم های ریشه دار است. . خوزستان مردمی خونگرم دارد که به پیشرفت بسیاری از همکارانم کمک کرده و انشالله فصل خوبی را آغاز کنیم.

ملاثانی سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به سوالی درباره همکارانش در کادرفنی گفت: همکارانی را برای حضور در کادرفنی مد نظر دارم که پس از تصمیم گیری در هیات مدیره و تصمیم گیری در هیات مدیره معرفی خواهند شد. در این زمینه تا بتوانیم به جوانان اینجا کمک کنیم. انجام دادن. ممبینی تحلیلگر من است که پیگیر و تکنیکی است و عزیززاده هم قبلاً با هم بودیم و درک خوبی از هم داریم. البته کسانی که کار بزرگی دارند در کنارم خواهند بود.

وی گفت: در مورد برخی مسائل مدیریتی صحبت می کنیم. اما من تعجب می کنم که ملاثانی که این همه استعداد و پتانسیل دارد، آکادمی ندارد و فقط یک تیم امیدوار است که به دلایلی اصلا نمی توان از آن استفاده کرد.

برهانی با اشاره به برخی مشکلات این باشگاه گفت: باشگاه تا الان حسابرس نداشته است. این وضعیت به صلاح آقایان حمیدی و بوستانی و این تیم محبوب نیست. این باشگاه چارت اداری ساده ای ندارد و فقط می خواهند مدیر اجرایی، حسابرس و هیات مدیره را انتخاب کنند.

وی ادامه داد: سیدحمزه حسینی مدیرعامل باشگاه فوتبال است و جلسه خوبی با استاندار داشتیم و ایشان یک سری راهکارها برای استفاده از پتانسیل خوب شرکت ها ارائه کردند. آژانس مسافرتی هم هست که قرار است از طریق آن درآمدزایی کنیم و مشکلات را حل کنیم. به هر حال مشکلات باعث شد شخصیت تیم زیر سوال برود. من چیزهایی می شنوم که هرگز در فوتبال منطقه ما نشنیده بودم. آقای حمیدی در تلاش است تا با کمک آقای علیزاده و حسینی مشکلات را حل کند و تیمی با شخصیت داشته باشد.

سرمربی استقلال ملاثانی در پاسخ به این سوال که در گذشته عده ای برای این تیم تصمیم می گرفتند و حتی تیم را انتخاب می کردند، گفت: قبل از حضور در این تیم با دوستان مورد اعتمادم و جزئیات تیم صحبت کردم اما نمی دانم که مدیر در ترکیب نقش داشته است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۱۸ روز تا شروع مسابقات باقی مانده است و هنوز تیم را تعطیل نکرده ایم، ادامه داد: وی افزود: اولویت من انتخاب بومی هاست اما ممکن است در هفته های ابتدایی لیگ با مشکل مواجه شویم اما تسلیم هیچ چیز نمی شوم.

برهانی گفت: از روز اول درباره مسائل مختلف با مسئولان باشگاه صحبت کردم و مورد تشویق قرار گرفتم. قول دادم بتوانم به گونه ای جلو بروم تا تیم سالم شود و در این زمینه روی حمایت هواداران حساب زیادی کرده ام.

وی با بیان اینکه عده ای در این تیم خود را بزرگتر از نام ملاثانی می دانند و این یک آفت است، گفت: یک بازیکن و مسئول نمی تواند به خود حق بدهد که خود را بزرگتر از ملاثانی بدانند.

ملاثانی سرمربی آبی پوشان استقلال با بیان اینکه برای سرمربی شدن با چهار تیم صحبت کرده است، گفت: به خاطر یکسری مسائل آکادمی استقلال را ترک کردم چون نمی خواهم تسلیم شوم. به هر چیزی یعنی دوست نداشتم تحت هیچ شرایطی کار کنم.

برهانی در پاسخ به سوالی درباره تغییر نام باشگاه گفت: فکر می کنم این تغییر نام به دلیل ثبت شرکت ها صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه این تیم مختص مردم ملاثانی است، ادامه داد: مردم ملاثانی فضای صمیمی دارند و زمانی که در جمع آنها بودم احساس نمی کردم اولین بار است که در آن شهر هستم.

ملاثانی سرمربی آبی پوشان استقلال در پاسخ به این سوال که امسال چند نفر از بازیکنان فصل گذشته در کنار این تیم خواهند بود؟ وی بیان کرد: بازیکنانی که برای تیم زحمت کشیدند و صادقانه کار کردند، دوست دارم در کنار تیم باشند و تیم متعلق به آنهاست، اما قبلا یکسری مشکلات وجود داشته و یکسری درخواست دارند که اینطور نیست. مربوط به من حالا نمی دانم چند بازیکن از فصل قبل می توانم داشته باشم. در باشگاه به روی آنها باز است و اینجا خانه آنهاست. اما نمی دانم چند بازیکن از فصل قبل در کنار ما خواهند بود.

وی افزود: چند روز تا بازی ها باقی مانده و باید تیمی را تشکیل دهیم که آبرومندانه و خوب شروع کنیم. ضمن اینکه پنج شش بازی اول لیگ یک هم بازی های تدارکاتی برای ما خواهد بود.

برهانی درباره کسر سه امتیاز منفی از این تیم به دلیل عدم حضور در یکی از بازی های فصل گذشته گفت: قرار است این مشکل حل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml