در کشورهای غربی، زنان بین مردان تقسیم می شوند، حرامزاده هایی که بیشتر از حلال زاده ها وجود دارند

به گفته کاظم صدیقی، امام موقت تهران، حرامزاده ها در کشورهای غربی بیشتر از حلال زاده ها هستند.

به گزارش خبرگزاری اخبار تایمز، رئیس امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: اسلام سنگر عزت زن قرار داده است و چادر دلیل حفظ احکام قرآن و حفظ حریم زنان است.
کاظم صدیقی شامگاه جمعه در همایش رسمی افتتاحیه دومین نمایشگاه تخصصی خانواده (مهرانه) در نمایشگاه بین المللی مشهد افزود: در فرهنگ ایرانی و اسلامی زن مورد احترام است اگر در ایران به زن احترام گذاشته شود و حجاب آنها حفظ شود. احترام آنها.” همچنین زن در خانه و خانواده دارای شخصیت است.
امام جماعت موقت تهران با یادآوری بی‌اهمیت بودن زنان در برخی کشورهای غربی، گفت: در این کشورها حرامزاده بیش از مشروع است و زنان بین مردان تقسیم می‌شوند و به این زنان نیز توهین می‌شود.
در کشورهای غربی، زنان بین مردان تقسیم می شوند، حرامزاده هایی که بیشتر از حلال زاده ها وجود دارند
وی تصریح کرد: دین با عمامه و حجاب و جماعات امام حسین(ع) جسارت پیدا کرد و رضاخان تلاش کرد این سه عامل را از بین ببرد اما دین زدایی با حضور حوزه های علمیه، مبلغان دینی، خانواده و مردم متدین امکان پذیر نیست. مردم ایران غیرت دینی هستند و بیشتر نگران هزینه حجاب هستند.
صدیقی اذعان داشت: برخی از بی حجابان برای شکستن قبح حجاب از بیگانگان و دشمنان پول می گیرند اما گروهی دیگر قانون و شرع را نمی دانند و نمی دانند که رفع حجاب از نظر شرعی و سیاسی حرام است.
وی تصریح کرد: باید با برخی از افراد محجبه برخورد جدی شود و برخورد قانونی با آنها صورت گیرد و از دشمن خط و نشان می کشند و به عنوان نفوذی سعی در تخریب نظام دارند. برای مبارزه با حجاب باید مساجد برای حفظ دین ساخته شود، وقتی نیروهای انقلابی در جبهه سنگرها را خالی کنند، دشمن پیروز می شود.
وی کفر و ناامیدی را سرچشمه شکست قطعی جامعه دانست و تصریح کرد: امروز دشمن تمام تلاش خود را معطوف یأس و بی دینی جوانان جمهوری اسلامی ایران کرده است.
صدیقی عملکرد ستاد امربه معروف و نهی از منکر را موثر دانست و تصریح کرد: این ستادها آنقدر به معروف ها تاکید دارند که منفی ها در آنها محو می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml