دزدی که یک و نیم میلیارد از خانه “امیر نوری” به سرقت برد!!!

سارقان وارد خانه امیر نوری بازیگر سینما شده و مقدار قابل توجهی از اموال وی را سرقت کردند.

به گزارش اخبار تایمز و به نقل از اعتمادآنلاین؛ سارقان وارد خانه امیر نوری بازیگر سینما شده و مقدار قابل توجهی از اموال وی را سرقت کردند.

این حمله زمانی رخ داد که امیر نوری در خانه نبود. سارقان وارد خانه این کمدین شدند و وسایلی را که ارتفاع آنها کمتر از یک متر بود را خارج کردند.

گفته می شود سارقان به خانه آسیب رسانده و قسمت هایی از خانه را تخریب کرده اند. گاوصندوق و مدارک مالی این بازیگر نیز به سرقت رفت.

امیر نوری درباره این حادثه گفت: سارقان زمانی وارد خانه شدند که من در خانه نبودم. احتمالا از دیوار وارد خانه شده و سپس با آرامش وسایل را از در خارج کرده اند.

از آنجایی که خانه تک واحدی است بقیه همسایه ها متوجه این سرقت نشدند و متاسفانه کسی چیزی ندید.

وی درباره اینکه چه اموالی از خانه به سرقت رفته است، گفت: اقلامی که کمتر از یک متر ارتفاع داشتند و قابل حمل بودند را خارج کردند.

بخش هایی از خانه نیز تخریب شده است. ابتدا فکر کردم که دزد از روی کینه و دشمنی این کار را انجام داده است، اما وقتی پلیس خانه را بررسی کرد، گفت احتمالا سارقان به دنبال پول و طلا هستند و قسمت هایی از خانه را تخریب کردند.

وی در خصوص اینکه آیا این پول و طلا به سرقت رفته است یا خیر، گفت: مقداری طلا و ارز به سرقت رفته است. البته من از طلا استفاده نمی کنم و در خانه نگه نمی دارم.

چند سکه و زنجیر طلا که هدیه گرفته بودم و مقداری ارز دزدیدند. آنچه برای من مهم است اسناد مالی است.

دسته چک و دسته چک به سرقت رفته است. اسناد دزدیده شده ای که بازیابی آنها بسیار دشوار است و ممکن است دیگر هرگز بازیابی نشوند.

دزدی که یک و نیم میلیارد از خانه "امیر نوری" به سرقت برد!!!

وی با ذکر خاطره ای از چند سال پیش که دوباره مورد سرقت قرار گرفت، گفت: چند سال پیش کوله پشتی ام با تمام مدارک و مقداری پول به سرقت رفت.

مدتی بعد پلیس به فردی مشکوک شد و او را دستگیر کرد و در حین بررسی محتویات کیف متوجه مدارک من در آن شدند. دزد به ماموران گفت که امیر نوری دوست من است و از من خواست برایش کاری انجام دهم به همین دلیل مدارک او را دارم.

پلیس او را دستگیر کرد و با من تماس گرفت. مدارکم برگشت ولی چیزای دیگه برگشت. جالب اینجاست که آدرس من در دادسرا به پدر دزد جوان داده شده بود و او از صبح تا شب برای خانواده ام مزاحمت ایجاد می کرد و از ما رضایت می خواست.

. به پدر این جوان گفتم آیا پسر شما از زندان بیرون می آید، آیا می خواهد بیماران را جراحی قلب کند و مردم را از مرگ نجات دهد؟ حتما باز هم دزدی می کند، چرا خانواده من را اذیت می کنید؟

این بازیگر درباره میزان تقریبی سرقت از منزلم گفت: نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان از من سرقت شده است و غیر از اموالی که به سرقت رفته به دلیل مفقود شدن مدارک مالی متحمل خسارت سنگینی شده ام.

از سارقان عزیز خواهش می کنم مدارک را سرقت نکنند چون به دردشان نمی خورد. برخی از چک هایی که می خواستم به سرقت رفته بود و اکنون چیزی برای پس گرفتن پولم ندارم. این چک ها هیچ فایده ای برای دزد ندارد مگر اینکه بخواهد جعل کند. البته نزدیک به ۵۰ میلیون تومان خسارت به خانه وارد شده است.

وی در خصوص اینکه آیا پلیس توانسته ردی از سارقان پیدا کند یا خیر، گفت: تحقیقات انجام شده و امیدوارم سارقان دستگیر شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml