دستور وزیر کار در خصوص حقوق کارگران/حق ندارید حقوق کارگران را حتی یک روز به تعویق بیندازید و جای دیگری هزینه کنید

معاون روابط کار وزارت تعاون گفت: وزیر کار همیشه دغدغه کارگران را دارد و به تمام بخش های دولتی و خصوصی دستور داده است که حق ندارید حقوق کارگران را یک روز به تعویق بیندازید و در جای دیگری هزینه کنید.

به گزارش اخبار تایمز؛ علی حسین رعیتی فر معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مانور سراسری بازرسی از کارگاه های پرخطر و بازدید از معدن پیشرو معادن سوادکوه با بیان اینکه مانورهای ایمنی در معادن فعال در حال انجام است. وی تصریح کرد: در ۱۰ استان کشور که دارای معادن فعال هستند این مانور با هدف ارتقای ایمنی و کاهش حوادث ناشی از کار انجام می شود. همچنین این مانور را در ۱۰ استان داریم که کارهای پرخطر و عمرانی انجام می شود.

وی در خصوص حوادث ناشی از کار افزود: سالانه حدود ۷۰۰ نفر بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست می دهند که این ضایعه بزرگ برای جامعه کار و تولید کشور است.

وی بیان کرد: تلاش داریم با کمک بازرسان کار و مسئولان HSE ایمنی واحدهای تولیدی، کمیته های ایمنی و فنی واحدهای تولیدی را ارتقا دهیم.

 

همچنین بخوانید: جزئیات جدید افزایش حقوق کارگران در نیمه دوم سال

 

معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از معدن سوادکوه گفت: امروز شاهد سختی کار در این معدن بودیم، کار در حوزه معدن سخت است و حق و حقوق باید به کارگران احترام گذاشت وظیفه حفاظت و حمایت از نیروی کار بر عهده وزارت ماست.

معاون وزیر کار همچنین در گفتگو با برخی از کارگران معدن گفت: وزیر کار همیشه دغدغه کارگران را دارد و به همه بخش‌های دولتی و خصوصی دستور داده است که حق ندارید حقوق کارگران را یک روز به تعویق بیندازید. پول را در جای دیگری خرج کنید.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml