دستگیری عاملان نزاع خیابانی در رشت

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری سه نفر که در درگیری خیابانی با قمه در این شهرستان شرکت داشتند خبر داد و گفت: در این درگیری یک نفر مجروح و به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش اخبارتایمز رشت، سرهنگ محمود حافظی عصر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه اعمال و رفتار اراذل و اوباش موجب تشویش اذهان عمومی و القای احساس ناامنی در جامعه می شود، اظهار داشت: این اقدامات و رفتارهای اراذل و اوباش موجب تشویش اذهان عمومی می شود. برهم زدن امنیت جامعه و آسایش و آرامش مردم.

وی با اشاره به تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی مبنی بر درگیری و اخلال در نظم و امنیت عمومی توسط چند نفر در یکی از خیابان های اصلی شهر رشت، گفت: بلافاصله ماموران کلانتری ۲۲ به محل اعلام شده اعزام شدند. برای بررسی موضوع

فرمانده انتظامی شهرستان رشت با اشاره به دستگیری متهم پرونده و معرفی به مراجع قضائی افزود: با حضور پلیس به آدرس محل مورد نظر و بررسی های انجام شده مشخص شد سه نفر با هم درگیر شدند. فردی به دلیل اختلافات شخصی با قمه او را مجروح کرد. .

این افسر پلیس از انتقال مصدوم به بیمارستان خبر داد و اظهار داشت: متهمان ۲۱، ۲۲ و ۲۵ ساله پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

حافظی تاکید کرد: پلیس برای برقراری نظم و امنیت و ایجاد آرامش در بین مردم با افراد شرور برخورد قاطع و قانونی دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml