دلار به شکل پروانه عمل کرد.

اکوایران: به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار هرات در مثلث خود یک الگوی پروانه ای شکل داده است. از نگاه آنها در صورت تایید این الگوی که روند صعودی در روز پنجشنبه است، قیمت دلار هرات ممکن است با افزایش وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شود.

به گزارش اخبار تایمز، هر روز قیمت دلار هرات کف و سقف نزدیک تری را ثبت می کند و بر این اساس معامله گران معتقدند که قیمت دلار وارد مثلث شده است. از ۵۰ هزار تومان به ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان کاهش یافت، سپس به ۵۰ هزار تومان افزایش یافت و به ۵۰ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش یافت و از این نقطه به ۴۹ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافت.

پس از این نوسانات، قیمت دلار هرات بار دیگر به ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان کاهش یافت و رقم بعدی به ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان رسید. بازار ارز هرات روز چهارشنبه با قیمت ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان بازگشایی شد و با نوسانات کمتر نسبت به روزهای گذشته با قیمت ۴۹ هزار و ۷۳۰ تومان به فعالیت خود پایان داد. پشت خط قیمتی دلار هرات روی ۴۹ هزار و ۷۸۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم امارات از ۱۳۷۵۰ تومان آغاز و با ۲۰ تومان افزایش به ۱۳۷۷۰ تومان خاتمه یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۵۳۰ تومان برآورد می شود. اختلاف قیمت درهم هرات و دلار هرات روز چهارشنبه افزایش یافت و به بیش از ۸۰۰ تومان رسید که رقم قابل توجهی است.

قیمت دلار سلیمانیه از ۵۰ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز شد و با افزایش قیمت، سعی کرد از ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان هم عبور کند، اما نتوانست بالاتر از این سطح تثبیت شود. قیمت دلار در سلیمانیه روز چهارشنبه ۵۰ هزار و ۲۷۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر در روز چهارشنبه ابتدا حدود ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان بود، سپس با صعود بیت کوین وارد کانال ۴۳ هزار تومان شد، سپس تا میانه کانال ۵۰ هزار تومان کاهش یافت.

به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار هرات در مثلث خود یک الگوی پروانه ای شکل داده است. از نگاه آنها در صورت تایید این الگوی که روند صعودی در روز پنجشنبه است، قیمت دلار هرات ممکن است با افزایش وارد کانال ۵۰ هزار تومانی شود. در غیر این صورت قیمت دلار هرات در محدوده نقدینگی محدود خود در نوسان خواهد بود. محدوده پایینی این جعبه از ۴۹۴۰۰ تومان تا ۶۰۰ تومان و رنج بالایی از ۴۹۸۵۰ تومان تا ۵۰۰۵۰ تومان خواهد بود.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml