دو مرز مهم در بازار فارکس / طرفداران بازار را ترک می کنند

اکوایران: در مجموع قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان، حد تعیین کننده نرخ دلار هرات خواهد بود، همچنین عدد ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان در قیمت تتر حائز اهمیت است. اگر این دو حد از بین برود، بازار وارد روند جدیدی می شود.

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز شنبه از ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان آغاز شد و با بازگشایی درهم و افزایش آن به ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان رسید. اما از آن پس درهم امارات با افت مواجه شد و سقوط کرد. قیمت دلار هرات سرانجام در معاملات روزانه ۵۰ هزار و ۴۳۰ تومان بسته شد. بازار ارز هرات روز شنبه در سطح مقاومتی متوسط ​​۵۰ هزار و ۴۵۰ تومان بسته شد.

قیمت درهم دبی از ۱۴ هزار تومان آغاز شد و در ابتدا ۱۰ تومان افزایش یافت. اما قیمت حواله ها با کاهش ۵۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۹۵۰ تومان خاتمه یافت. با این قیمت درهم، دلار ۵۱ هزار و ۱۹۶ تومان برآورد می شود. اختلاف قیمت هرات با دلار تخمینی درهم به حدود ۷۰۰ تومب رسید. البته در پشت صحنه بازار دبی گفته می شد که قیمت درهم به ۱۳۹۱۰ تومان کاهش یافته است.

قیمت دلار سلیمانیه با ۵۰ هزار و ۹۶۰ تومان باز شد و تا خط حمایت ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان سقوط کرد و در نهایت روز شنبه روی ۵۰ هزار و ۸۲۰ تومان بسته شد.

قیمت تتر که از ابتدای ماه جاری در حال افزایش است، همچنان بالای خط روند معاملات است. قیمت تتر در روز شنبه تا سطح حمایت ۵۱۴۰۰ تومان سقوط کرد. به گفته کارشناسان فنی، اگر قیمت تتر در معاملات روزانه زیر محدوده ۵۱۴۰۰ تا ۵۱۲۰۰ توکن تثبیت شود، وارد روند نزولی خود شده است.

تحلیلگران فنی بر این باورند که قیمت دلار هرات با اصلاح به مرز ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان رسید و از آن لحظه به بعد ثابت ماند. اگر امروز قیمت دلار این سطح حمایتی را از دست بدهد، ممکن است به نقطه قبل از افزایش خود برگردد. اما اگر قیمت دلار بالاتر از این حد تثبیت شود، میانگین مقاومت ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان و مقاومت مهم بازاری که نتوانست از آن عبور کند ۵۰ هزار و ۷۵۰ تومان است. از نظر معامله گران، بازار ارز روز یکشنبه گرم خواهد بود و به دلیل نوسانات، احتمال خروج آماتورها از بازار وجود دارد.

در مجموع قیمت ۵۰ هزار و ۳۰۰ تومان، حد تعیین کننده نرخ دلار هرات خواهد بود، همچنین در قیمت تتر نیز عدد ۵۱ هزار و ۴۰۰ تومان حائز اهمیت است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml