دو نابغه فوتبال ایران از زبان امیر قلعه نویی/ سرمربی تیم ملی: ادب حکم می کند که به پیشکسوتان احترام بگذاریم

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: امیدوارم سایه پیشکسوتان فوتبال همیشه بالای سر ما باشد.

به گزارش اخبار تایمز؛ امیر قلعه نویی یکی از مربیان فوتبال کشورمان است که همیشه پیشکسوتان و فوتبال دوستانش را می شناسد و به آنها احترام می گذارد. سرمربی تیم ملی روز جمعه را با حضور در مراسم ختم مادر مجید نامجملاق و عیادت از مجتبی محرمی گذراند.

امیر قلعه نویی در خصوص عیادت از مجتبی محرمی گفت: واقعا متاسفم که مجتبی محرمی این نابغه فوتبال ایران را روی تخت بیمارستان دیدم. آقا مجتبی نه تنها در فوتبال، بلکه در دانش هم نابغه است. امیدوارم هر چه زودتر خوب بشه و از بیمارستان مرخص بشه. براش آرزوی سلامتی میکنم من وظیفه داشتم به دیدارش بروم. او یکی از بهترین بازیکنان و یکی از نابغه های تاریخ فوتبال ما است.

امیرخان درباره مجید نامجموتلق نیز گفت: آقا مجید هم مثل آقا مجتبی نابغه فوتبال ما بود. خداوند روح مادرشان را بیامرزد. باز هم به ایشان تسلیت می گویم و وظیفه خود دانستم که به مراسم ختم مادر مرحومشان بروم.

سرمربی تیم ملی درباره احترام همیشگی خود به هم تیمی ها و پیشکسوتان گفت: ادب حکم می کند که همیشه به پیشکسوتان احترام بگذاریم. بزرگ و کوچک وجود ندارد. امیدوارم سایه پیشکسوتان فوتبال همیشه بالای سر ما باشد.

 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml