رئیس صداوسیما دست از لج‌بازی با فردوسی‌پور بردارد/ چراغ سبز آقای «اسمش را نیار» را ببینید!

عادل فردوسی پور

رئیس صداوسیما از کاهش بیننده در دوران به اصطلاح تحول و به عنوان یک نمونه بارز، برنامه‌های تحویل سال، درس بگیرد.

عصر ایران در یادداشتی درباره وضعیت ویژه‌برنامه‌های نوروزی تلویزیون ملی نوشت؛

جناب آقای جبلی، رئیس محترم صداوسیما!
ضمن سلام و احترام، احتمالا مستحضر هستید که به تازگی ویدیویی از خاطره‌بازی عادل فردوسی‌پور با برنامه ۹۰ و روزهای حضورش در صداوسیما در «فوتبال ۳۶۰» منتشر شده است. وب‌سایتی که به خود عادل تعلق دارد و اهالی فن می‌دانند که چنین ویدیویی که در آن چهره‌های مختلف به دوران به‌یادماندنی نود اشاره می‌کنند و خود فردوسی‌پور نیز در پایان به صراحت می‌گوید که حسرت گزارشگری را می‌خورد به چه معناست.
البته به گفته حضرتعالی در آذر ماه ۱۴۰۲، که نامی از فردوسی‌پور نمی‌آورید تا به وی وزن ندهید واقفیم. احتمالا شما هم در این‌که نام بردن یا نبردن از عادل تأثیری در وزن وی ندارد واقفید اما به هر حال نمی‌توان انکار کرد که چهره‌هایی مانند همین آقای «اسمش را نیار» سرمایه این کشور و رسانه ملی‌اش هستند و هیچ انسان عاقلی چنین سرمایه‌هایی را کنار نمی‌گذارد.
قطعا هنگام تحویل سال، بیننده برنامه‌های شبکه‌های مختلف سازمان بودید. این شبکه‌ها تلاش کردند که حتی با آوردن فوتبالیست مشهور هلندی و صرف‌نظر کردن از موهای «پویول‌گونه‌»اش، بینندگان را سمت خود بکشانند. اما دست آخر برنامه‌ای که دیده شد و ویدیوهایش را بدون رپرتاژ در فضای مجازی وایرال کردند به شبکه نسیم و آن هم یک برنامه ضبطی با اجرای فرزاد حسنی تعلق داشت. یکی از سرمایه‌های دیگر صداوسیما که به حاشیه رانده شده است.
جسارتا به آن جناب پیشنهاد می‌کنم که از کاهش بیننده در دوران به اصطلاح تحول در صداوسیما و به عنوان یک نمونه بارز، برنامه‌های تحویل سال، درس بگیرید و حال که عادل چنین چراغ سبز بزرگی را برای بازگشت به سازمان نشان داده است او را به صداوسیمای مردم بازگردانید. این کشور به نخبگانی مانند عادل که در پس این همه ناملایمات همچنان عاشقانه در ایران مانده‌اند نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: خاطره عجیب محسن بنگر درباره اولین دربی مهدی طارمی؛ به حنیف گفتم دقیقه ۲۵ یک حیوان را وارد زمین می‌کنیم! +ویدیو

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml