راهنمای خرید عینک کائوچویی

فریم های کائوچویی محبوب ترین نوع فریم های موجود در بازار به شمار می روند. این فریم ها می توانند جزئیات را متمایز از سایر متریال، به نمایش بگذارند. این فریم ها که برای مردان و زنان به صورت اختصاصی طراحی شده اند، با اشکال مختلف صورت هماهنگی دارند و مورد پسند سلایق مختلف قرار می گیرند. در این مطلب با راهنمای خرید عینک کائوچویی آشنا خواهید شد.

راهنمای خرید عینک کائوچویی

مطمئناً همه افراد باید هنگام خرید عینک ، هدف خود را مشخص نمایند. اگر شما به دنبال یک فریم طبی نمره دار هستید و مجبورید بیشتر ساعات روز آن را برروی چشم بگذارید باید به دنبال سبک ترین مدل باشید. همچنین باید بهترین فرم عینک از نظر ظاهری را انتخاب کنید تا بیشترین میزان سازگاری را با چهره شما داشته باشد.

 اما اگر هدف شما از خرید عینک جذاب تر شدن استایل تان در برخی از ساعات شبانه روز است، نیازی نیست در مورد نوع متریال اولیه وسواس زیادی به خرج دهید. شما باید فوکوس و توجه خود را روی انتخاب شیک ترین، جذاب ترین، به روزترین و حتی فانتزی ترین مدل بگذارید.

در ادامه با انواع فریم های کائوچویی آشنا خواهید شد:

خرید فریم عینک کائوچویی گربه ای

عینک های هندسی چشم گربه ای برای چندین سال است که جزء اکسسوری های ترند محسوب می گردند. این فریم های بزرگ، شکل صورت شما را برجسته می کنند.اگر صورت مربع شکل دارید، یک قاب هندسی گربه ای زوایای خوبی به چهره شما می بخشد که می تواند بسیار جذاب باشد.  فریم‌های چشم گربه‌ای مشکی، جذاب هستند و فرد را جدی تر نشان می دهند. این فریم ها تصویر زن یا مردی قاطع را ترسیم می‌کنند که می‌داند چه هدفی در زندگی دارد. عینک زنانه کائوچویی مشکی رترو چشم گربه ای یک انتخاب عالی برای خانم هایی است که در محیط کسب و کار قرار دارند، زیرا ظاهری عاقلانه و مرموز می بخشد و بر حرفه ای بودن تأکید می کند.اگر به دنبال استایل کژوال تری هستید، فریم های کائوچویی گربه ای رنگی می تواند شما را بازیگوش تر نشان دهد.

فریم های هندسی زاویه دار

طراحان لباس، فریم های هندسی را یکی از اکسسوری های مُد می نامند که می تواند هر نوع استایلی را تسخیر نماید. اگر به دنبال ظاهری براساس مد روز هستید، عینک کائوچویی هندسی بزرگ بهترین انتخاب است. این فریم ها که جذاب ترین نوع عینک مردانه و زنانه به شمار می روند، ظاهر شما را منحصر به فرد و خاص می نمایند.

راهنمای خرید عینک کائوچویی

فریم های کائوچویی شفاف (بی رنگ)

اگر به دنبال ظاهری ظریف هستید که افراد را تحت تأثیر قرار دهد، خرید عینک کائوچویی شفاف (بی رنگ) بهترین گزینه است. برای حفظ تمرکز روی عینک، مطمئن شوید که لباس‌ها یا آرایش را با سایه‌های روشن‌تر انتخاب کنید.

راهنمای خرید عینک کائوچویی

فریم کائوچویی گرد

فریم‌های گرد، جذابیت کلاسیکی خوبی را به نمایش می‌گذارند که هم جاودانه و هم شیک هستند. قدمت استفاده از این عینک‌های گرد به قرن سیزدهم بازمی‌گردد، زمانی که فریم‌ها با استفاده از مواد سنگین مانند آهن و چرم ساخته می‌شدند.

در قرن حاضر، عینک های طبی و آفتابی گرد یکی از اکسسوری های جذاب دنیای مد به شمار می روند. فریم های دایره‌ای به عنوان نمونه‌ای از تطبیق‌پذیری و جذابیت میان سایر پلتفرم‌ها، در بین سیاستمداران، بازیگران، موسیقی‌دانان، هنرمندان، نمادهای مد و … بسیار محبوب می باشند. اگر به دنبال عینک های بزرگ با جلوه بیشتری هستید، خرید عینک کائوچویی گرد بهترین گزینه برای شما به شمار می رود.

بهترین فرم صورت برای انتخاب یک فریم طبی گرد، صورت مستطیلی با خط فک مربعی شکل می باشد. در این حالت فریم دایره ای می تواند تعادل طبیعی را در صورت هایی با زوایای تیزتر به وجود آورد.

راهنمای خرید عینک کائوچویی

فریم خلبانی کائوچویی

عینک های خلبانی اغلب برای آقایان کاربرد دارد. این فریم ها برای افرادی که فرم صورت بیضی، الماسی، گرد، مستطیلی، مربعی، مستطیلی و قلبی دارند، مناسب است. عینک مردانه کائوچویی با فریم های خلبانی جذابیت بصری زیادی را به صورت مردانه می بخشند.

راهنمای خرید عینک کائوچویی

ویژگی های بهترین عینک کائوچویی

فریم‌های عینک از متریال مختلفی ساخته می شوند. با این حال، بهترین فریم عینک از نظر کارشناسان باید یک یا چند ویژگی ذیل را دارا باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  • وزن سبک (با توجه به وزن مخصوص مواد و ضخامت فریم)
  • مقاومت مکانیکی (الاستیسیته و مقاومت در برابر ضربه)
  • ثبات شکل
  • سازگاری با پوست (عدم وجود اجزای ایجاد کننده حساسیت)

فریم های عرضه شده در این مجموعه سازگار با محیط زیست، پایدار، بسیار راحت و سبک وزن هستند.

خرید عینک کائوچویی

شما مشتریان عزیز می توانید مدل موردنظر خود را به سادگی از طریق سایت « تهران عینک » سفارش دهید و فریم عینک بدون نمره یا طبی شده را درب منزل خود تحویل بگیرید.

تنوع محصولات ما زیاد است و حتی افراد سخت پسند نیز دست خالی از این فروشگاه باز نمی گردند. در هر کالکشن می توانید متناسب با فرم صورت خود مدل های دایره ای (گرد)، مستطیلی، زاویه دار، گربه ای و خلبانی را بیابید. از دوام و کیفیت محصولات آسوده خاطر باشید، زیرا کارشناسان ما از قبل کیفیت آن را تضمین نموده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml