ردیابی قیمت دلار و اونس در بازار/ سیگنال پشت خط هرات به بازار ارز

آنچه باعث شد قیمت دلار در ۴۹ هزار تومان بسته شود، صعود انس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه این نظر در بازار وجود دارد که معتقد است بازارساز نوساناتی در نوسانات اندیکاتور بین ین و دلار ایجاد می کند.

به گزارش اخبار تایمز؛ قیمت دلار هرات روز سه شنبه یک سری معاملات را پشت سر گذاشت. قیمت دلار از ۵۰ هزار تومان شروع شد و در چند ساعت معاملات این کانال را از دست داد اما دوام نیاورد و دوباره با افزایش ۵۰ هزار و ۳۰ تومانی بسته شد. قیمت دلار هرات بار دیگر کاهش یافت و به ۴۹ هزار و ۹۶۰ تومان رسید. طبیعتا به گفته دلالان قیمت دلار هرات روز سه شنبه در اتاق های معاملات پشت خط ۴۹ هزار و ۸۵۰ تومان بود.

قیمت درهم امارات روز سه شنبه از خط روند پیروی نکرد و با قیمت ۱۳ هزار و ۸۰۰ تومان باز شد و با همین قیمت بسته شد. با این قیمت حدود ۵۰ هزار و ۶۰۰ تومان برآورد می شود. قیمت تتر در معاملات روزانه سه شنبه بین ۵۰ هزار و ۷۰۰ تومان و ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان در نوسان بود و حتی در معاملات شبانه به ۵۰ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش یافت.

اولین سیگنال نزولی روز سه شنبه توسط قیمت ارز فردا منتشر شد. قیمت ارز فردا در معاملات روز سه شنبه حمایت مهم ۲۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومانی را از دست داد تا اکثر معامله گران تصور کنند این اتفاق می تواند بازار دلار را به کانال ۴۹ هزار تومان برساند.

البته آنچه باعث شد قیمت دلار روی ۴۹ هزار تومان بسته شود، افزایش اونس و نزدیک شدن به قله تاریخی بود. همیشه این نظر در بازار وجود دارد که معتقد است بازارساز در نوسانات شارپی بین اونس و دلار نوسان ایجاد می کند. با افزایش اونس طلا، ارزش دلار کاهش می یابد تا طلای ذوب شده متعادل شود. در واقع به عقیده این گروه، بازی اصلی بازار طلا ذوب شده و همین امر نوساناتی را به سایر بازارهای حباب دار می دهد. قیمت طلا در معاملات سه شنبه شب به ۲۰۴۵ دلار در هر اونس افزایش یافت زیرا معامله گران معتقد بودند ارزش دلار برای متعادل کردن حباب کاهش می یابد.

به گفته تحلیلگران فنی، اگر امروز قیمت دلار حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست بدهد، حمایت بعدی ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml