رشد قابل توجه ارزش بازار کریپتو با استفاده از بستر گاز بیت کوین و اتریوم

اکوایران: قیمت بیت کوین و اتریوم در حال حاضر در بالاترین سطح خود در دو سال اخیر قرار دارد و این باعث افزایش ارزش کلی بازار ارزهای دیجیتال شده است.

به گزارش اخبار تایمز، برای اولین بار در دو سال گذشته ارزش کل بازار ارزهای دیجیتال به حدود دو تریلیون دلار افزایش یافته است.

طبق گزارش بلومبرگ، این اتفاق پس از روند صعودی بازار ارزهای دیجیتال به دنبال رشد قابل توجه قیمت بیت کوین رخ داد. رشد قابل توجه قیمت بزرگترین ارز دیجیتال مربوط به وجوه قابل مبادله این ارز رمزپایه محبوب است که سرمایه گذاری در بازار ارز دیجیتال را تسهیل کرده است.

آمارها نشان می دهد که بیت کوین که ۵۲ درصد از کل ارزش بازار کریپتوها را تشکیل می دهد، در روز سه شنبه (۸ مارس) با ۱.۵ درصد افزایش به ۵۷۳۹۱ دلار رسید و سپس سقوط کرد. بیت کوین طی سه روز ۱۲ درصد رشد قیمت داشته است و در بالاترین سطح قیمتی خود از دسامبر ۲۰۲۱ معامله می شود.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال ۲۰۲۴ تا کنون ۳۲ درصد رشد داشته است و ادامه روند صعودی این ارز دیجیتال که از سال ۲۰۲۳ آغاز شده است، این رشد قیمت باعث اشتیاق سرمایه گذاران برای سایر ارزهای دیجیتال مانند اتریوم و دوج کوین شده است. در همین حال، اتریوم به رشد قابل توجه قیمت خود ادامه می دهد و اکنون در بالاترین سطح قیمتی خود در دو سال گذشته معامله می شود.

از زمان راه اندازی صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین در ۱۱ ژانویه (۲۱ دسامبر)، سرمایه خالص ۱.۶ میلیارد دلاری به این صندوق ها سرازیر شده است که نشان دهنده علاقه سرمایه گذاران قابل توجه به بازار ارزهای دیجیتال است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز سه شنبه (۸ مارس) بین ۵۴۴۶۴ تا ۵۷۳۹۱ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمت ۵۴۰۷۵ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳۵۰۰ دلار افزایش یافته است. ارزش تراکنش های بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵.۵۱ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۱۶۵ دلار به ۳۲۸۵ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۳۲۳۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۲۲.۰۸ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۱۱ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml