رقابت بین بیت کوین و اتریوم در قیمت/قیمت تا چه حد افزایش می یابد؟

اکو ایران: با ادامه روند صعودی بازار کریپتو، بیت کوین و اتریوم به بالاترین سطح قیمت خود در دو سال اخیر رسیده اند.

به گزارش اخبار تایمز، با ادامه روند صعودی در بازار کریپتو، بیت کوین در روز دوشنبه (۷ مارس) به بالاترین سطح قیمت خود از نوامبر ۲۰۲۱ رسید.

به گفته CoinDesk، بیت کوین در آن روز از مرز ۵۴۰۰۰ دلار عبور کرد و در این روند، از تمام افت قیمت های اخیر پیشی گرفت. کارشناسان بر این باورند که هدف بعدی قیمت بیت کوین بین ۵۷۰۰۰ تا ۵۸۰۰۰ دلار خواهد بود و پس از آن ممکن است این ارز دیجیتال محبوب تلاش کند تا قیمت بالای خود را بشکند.

بزرگترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار تنها در روند افزایش قیمت نبود و اتریوم نیز با افزایش قیمت قابل توجهی همراه بود. دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتو روز دوشنبه حدود ۴ درصد افزایش یافت و با عبور از مرز ۳۱۵۰ دلار به بالاترین سطح قیمت خود در ۲۲ ماه گذشته رسید. یکی از عوامل افزایش اخیر قیمت اتریوم مربوط به تایید احتمالی مجوز صندوق قابل معامله در بورس برای این ارز دیجیتال است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز دوشنبه (۷ مارس) از ۵۰,۹۲۵ دلار تا ۵۴,۴۲۳ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۵۴۴۲۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۳ هزار دلار افزایش یافته است. ارزش معاملات بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰.۰۲ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته تقریباً ۵ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۳۰۳۸ دلار به ۳۱۶۵ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران حدود ۳۱۵۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۴.۱۶ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۸ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml