رمزارزهای کمتر شناخته شده بیت کوین را شکست دادند

بررسی ها نشان می دهد که ارزهای دیجیتال کمتر شناخته شده بازار کریپتو توانسته اند از نظر رشد قیمت در روزهای اخیر عملکرد بهتری از بیت کوین داشته باشند.

به گزارش اخبار تایمز، ارزهای دیجیتال ناشناخته و بازارهای کوچک توانسته اند با سرعت افزایش قیمت خود در روزهای اخیر، بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال را پشت سر بگذارند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، ارز دیجیتال کاردانو در روز جمعه (۱۷ دسامبر) تا ۳۰ درصد افزایش یافت، در حالی که سولانا ۸ درصد و بهمن ۱۲ درصد رشد کردند. در همان زمان، قیمت بیت کوین تقریباً ۲ درصد افزایش یافت و اتریوم با کاهش تقریباً ۱ درصدی همراه شد. بیت کوین و اتریوم به عنوان بزرگترین ارزهای دیجیتال، حدود ۷۰ درصد از بازار ۱.۶ تریلیون دلاری ارز دیجیتال را در اختیار دارند.
مت مالی، استراتژیست ارشد بازار در Miller Tabak & Co به بلومبرگ گفت: “پس از افزایش قیمت بیت کوین و اتریوم در هفته های اخیر، جای تعجب نیست که این دو ارز دیجیتال اکنون در حال افزایش هستند. امروز قابل توجه است. با این حال، این واقعیت که ارزش افزایش چشمگیر سایر ارزهای دیجیتال نشان می دهد که سرمایه گذاران همچنان علاقه خود را به بازار ارزهای دیجیتال حفظ کرده اند.
سولانا یکی از بلاک چین‌هایی است که برای سهم بیشتری از فعالیت دارایی‌های دیجیتال با اتریوم رقابت می‌کند. اتریوم به عنوان اصلی ترین راه تجارت در بازار ارزهای دیجیتال شناخته می شود.
معامله گران به طور گسترده پیش بینی می کنند که بیت کوین در ژانویه به ۵۰۰۰۰ دلار خواهد رسید، زمانی که تحلیلگران انتظار دارند کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده عملکرد رسمی نرم افزار صندوق قابل معامله در بورس بیت کوین را تأیید کند.
تئونگ هنگ، مدیرعامل Satori Research، یک شرکت سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، معتقد است: «پیش‌بینی می‌کنم که این روند به افزایش خود ادامه دهد و بیت‌کوین به سمت فتح قله ۵۰۰۰۰ دلاری حرکت کند.
از اواسط مهرماه، قیمت بیت کوین بیش از ۶۰ درصد افزایش یافته است و این افزایش با گمانه زنی ها در مورد تایید نهایی نرم افزار صندوق های قابل معامله در بورس در بورس بیت کوین همزمان شده است.
کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در Oanda گفت: روند فعلی قیمت بیت کوین نشان می دهد که اگرچه قیمت ارز دیجیتال به تغییرات نرخ بهره حساس است، اما دلیل اصلی افزایش قیمت بیت کوین نیست. همانطور که مشخص شد تایید صندوق های قابل معامله در مبادلات بیت کوین قطعا اتفاق خواهد افتاد و فقط زمان آن نامشخص است، معامله گران بازار ارزهای دیجیتال نگاه خوش بینانه تری به بازار داشتند.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های وب سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز شنبه (۱۸ دسامبر) از ۴۳۷۶۴ دلار تا ۴۴۳۶۱ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۶ به وقت ایران با قیمت بیش از ۴۳۸۰۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۱۰۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱.۲۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۱۳ درصد افزایش یافته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۳۴۹ دلار به ۲۴۰۱ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۱۶:۰۰ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۲۴۰۰ دلار معامله می شود. قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته تغییر چندانی نداشته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۳۶.۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش آن نسبت به هفته گذشته ۱۲ درصد افزایش یافته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml