روز اختلاف بازار ارز/ دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟

در مجموع روز چهارشنبه در بازار ارز از نظر تجار روز جنجالی بود و سوال تجار این بود که قیمت دلار در هرات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟

به گزارش اخبار تایمز، قیمت دلار هرات روز چهارشنبه به روند کاهشی خود ادامه داد و سپس قیمت دلار تهران و سلیمانیه با یک روز تاخیر وارد کانال ۴۹ هزار تومانی شد. قیمت دلار در بازار ارز هرات از ۴۹ هزار و ۷۰۰ تومان آغاز شد و با کاهش، در ابتدا تلاش کرد حمایت ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومانی را از دست بدهد و پس از روند نزولی در بازار دبی، قیمت دلار نیز این حمایت را از دست داد. . . .

بازار ارز هرات روز چهارشنبه با افت ۵۰۰ تومانی در معاملات روزانه روی خط حمایتی ۵۰ هزار و ۲۰۰ تومان بسته شد اما پشت خط ماند و در قیمت ۴۹ هزار و ۳۳۰ تومان به پایان رسید. قیمت بازار ارز هرات در روز چهارشنبه اختلاف ۲۰۰ تومانی قیمت آتی و نقدی در این بازار بود.

قیمت دلار سلیمانیه روز چهارشنبه از ۵۰ هزار و ۹۰۰ تومان آغاز شد و سعی کرد با کاهش حمایت ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومانی را از دست بدهد و نتوانست آن را از دست بدهد. پشت خط قیمت دلار سلیمانیه ۴۹ هزار و ۸۲۰ تومان به پایان رسید. اختلاف قیمت دلار هرات و سلیمانیه به بیش از ۵۰۰ تومان رسید که رقم قابل توجهی است.

قیمت درهم امارات با اختلاف منفی ۲۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۷۲۰ تومان باز شد و با ۳۰ تومان کاهش به ۱۳ هزار و ۶۹۰ تومان رسید. با این قیمت درهم، دلار ۵۰ هزار و ۲۴۰ تومان برآورد می شود. در این قیمت درهم اختلاف قیمت دلار هرات با درهم نزدیک به ۱۰۰۰ تومان بود.

قیمت تتر روز چهارشنبه ۶۰۰ تومان کاهش یافت و به انتهای کانال ۵۰ هزار تومانی رسید. رکورددار کاهش بازار در روز چهارشنبه قیمت تتر بود.

در مجموع چهارشنبه در بازار ارز از دید دلالان روز جنجال بود و سوال معامله گران این بود که قیمت دلار در حضات ارزان است یا در سلیمانیه گران؟ به گفته تحلیلگران فنی، قیمت دلار هرات در محدوده ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۳۰۰ تومان از حمایت مهمی برخوردار است که در صورت عدم کاهش ممکن است برای شکستن ۴۹ هزار و ۶۰۰ تومان تلاش کند. به گفته آنها، قیمت دلار می تواند در محدوده جدید خود یعنی از ۴۹ هزار و ۲۰۰ تا ۴۹ هزار و ۸۰۰ تومان در نوسان باشد تا روند جدید را دنبال کند. اگر امروز قیمت درهم کاهش بیشتری پیدا نکند، ممکن است قیمت دلار هرات از کف حمایتی دور شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml