روش تشخیص غذای گربه اصل چگونه است؟

یکی از دغدغه‌هایی که سرپرستان حیوان خانگی با آن مواجه هستند روش تشخیص غذای گربه اصل از تقلبی است. این دغدغه به‌خصوص زمانی که افراد می‌خواهند برای خرید غذای خارجی گربه اقدام کنند بسیار اهمیت دارد. امروزه غذای برندهای خارجی به نسبت گذشته کمتر در بازار موجود است و همین مسئله باعث شده انواع تقلبی این غذاها در بازار بسیار دیده شود.

روش تشخیص غذای گربه اصل از اهمیت بالایی برخوردار است تا زمانی که افراد می‌خواهند برای خرید این محصول اقدام کنند به اصل بودن کیفیت کالا اطمینان داشته باشند.

نکات مهم در تشخیص غذای گربه اصل از تقلبی

برای اینکه اطمینان پیدا کنید فروشنده محصولی اصل را به شما می‌فروشد بهتر است موارد زیر را در نظر داشته باشید:

توجه به ظاهر اصلی بسته‌بندی محصول

بسیاری مواقع برندهای معروف تغییراتی را در بسته‌بندی محصول خود ایجاد می‌کنند و این مسئله باعث می‌شود افراد هنگام خرید دچار تردید شوند. بهترین کار این است که به وب‌سایت رسمی محصول موردنظر مراجعه کنید و تصویر اصلی بسته‌بندی محصول را ببینید و با موردی که در پت‌شاپ به فروش گذاشته شده، مقایسه کنید.

کثیف یا چروک بودن بسته‌بندی محصول

امروزه به دلیل ممنوع بودن واردات رسمی غذای گربه خارجی، این محصولات به شکل غیرقانونی به کشور وارد می‌شوند و بسته‌بندی آنها به دلیل نحوه وارد شدن، شکل درستی ندارد و کثیف و چروک است. همین نکته می‌تواند روش تشخیص غذای گربه اصل از تقلبی باشد و به شما کمک کند اصل بودن محصول را راحت‌تر تشخیص دهید.

چک کردن بارکد محصول

شما می‌توانید برای تشخیص اصل بودن محصول بارکد آن را توسط بارکدخوان گوشی خود بخوانید تا اطلاعات محصول در صورت اصل بودن به شما داده شود.

این موارد از جمله روش‌هایی هستند که شما می‌توانید برای اصل بودن محصول خود امتحان کنید. در کنار این موارد بسیار اهمیت دارد تا به سراغ فروشنده‌ها و پت‌شاپ‌هایی بروید که معتبر هستند و به‌هیچ‌عنوان کالای غیر اصل را ارائه نمی‌کنند. یکی از این فروشگاه‌ها پت‌شاپ اینترنتی پت استور است که غذای گربه اصل را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

خرید غذای گربه ایده‌آل چه ویژگی‌هایی دارد؟

خرید غذای گربه ایده‌آل دغدغه بسیاری از صاحبان این حیوان دوست‌داشتنی است. غذای گربه نقش مهمی در حفظ سلامت عمومی بدن و افزایش طول عمر گربه‌ها دارد و به همین دلیل در هنگام خرید این محصول باید به نکات بسیار مهمی توجه شود. برای خرید غذای گربه ایده‌آل باید در واقع دانست که یک غذای خوب برای گربه دارای چه ویژگی‌هایی است. غذای گربه ایده‌آل باید بیشترین میزان شباهت را به غذای این حیوانات در طبیعت داشته باشد تا تمام مواد موردنیاز را به بدن آنها برساند.

سازمان کنترل غذا و داروی آمریکا استانداردهای مختلفی را برای غذای مناسب گربه‌ها تعیین کرده است. در ادامه با میزان مواد لازم در غذای خشک گربه‌های بالغ و بچه‌گربه‌ها و گربه‌های باردار یا شیرده آشنا می‌شوید.

حداقل درصد در ماده خشک برای گربه بالغ

  • پروتئین: ۲۶ درصد
  • چربی خالص: ۹ درصد
  • فسفر: ۰.۵ درصد
  • کلسیم: ۰.۶ درصد
  • پتاسیم: ۰.۶ درصد
  • سدیم: ۰.۲ در سطح
  • منیزیم: ۰.۰۴ درصد

در مورد گربه شیرده یا باردار و بچه‌گربه مقدار برخی از این مواد تفاوت دارد که به شرح زیر هستند:

  • پروتئین: ۳۰ درصد
  • کلسیم: ۱ درصد
  • فسفر: ۰.۸ درصد
  • منیزیم: ۰.۰۸ درصد

همان‌طور که مشاهده می‌کنید غذای انواع گربه باید حداقل این میزان‌ها را در خود داشته باشد تا یک غذای مطلوب محسوب شود. با توجه به این نکات است که شما می‌توانید دست به خرید غذای گربه ایده‌آل بزنید و تمام مواد ضروری بدن او را تأمین کنید.

هر چیزی که لازم است در مورد غذای گربه بدانید!

برای نگهداری مناسب از گربه، شما باید از هر چیزی که لازم است در مورد غذای گربه بدانید؟ اطلاع داشته باشید. گربه‌ها گوشت‌خوار اجباری هستند و در واقع گوشت باید بخش اصلی رژیم آنها را تشکیل دهد و در کنار آن از سبزی‌ها، حبوبات و غلات نیز استفاده شود. پیش از به سرپرستی گرفتن این حیوان بهتر است از هر چیزی که لازم است در مورد غذای گربه بدانید اطلاع داشته باشید تا غذای مطلوب را برای حیوان خود خریداری کنید.

راهنمای جامع تغذیه گربه

غذای گربه به دو دسته کلی غذای خشک و غذای کنسروی گربه تقسیم می‌شود:

غذای خشک گربه

غذای خشک گربه نوعی غذای تجاری است که پس از ترکیب کردن مواد اولیه و ضروری، در انتها به شکل دانه‌های کوچک بیسکویتی ارائه می‌شود. غذای خشک گربه ماندگاری بالایی دارد و به دلیل فاسد نشدن گزینه‌ای مناسب برای تغذیه گربه‌ها است. این غذا رطوبت کمی دارد و همین مسئله کمک می‌کند تا حجم و بوی مدفوع گربه کاهش یابد. به دلیل نداشتن رطوبت کافی توصیه می‌شود در مصرف این غذا تعادل رعایت شود.

غذای کنسروی گربه

این غذا همان‌طور که نامش نشان می‌دهد بافتی به شکل آبکی و مرطوب همچون کنسرو دارد. آبدار بودن این غذا نقش مهمی در تأمین آب بدن گربه دارد و به دلیل اینکه در این محصولات از گوشت خالص استفاده می‌شود، پروتئین آنها نیز بیشتر است. این غذا به دلیل طعم و مزه لذیذ خود با استقبال بیشتری از سمت گربه‌ها مواجه می‌شود.

اینکه کدام غذا را شما باید خریداری کنید به ذائقه گربه و نیازهای بدنی او باز می‌گردد. شما می‌توانید با مشورت با دامپزشک یک برنامه غذایی متناسب تهیه کنید تا گربه از هر دو غذا در تغذیه خود استفاده کند. برای خرید این محصولات پت‌شاپ اینترنتی پت استور تنوع بالایی را در اختیار شما قرار داده تا بتوانید آنها را به‌راحتی خریداری کنید.

خرید غذای خشک گربه باکیفیت، باید با توجه به چه اصولی باشد؟

اگر گربه شما به غذای خشک علاقه‌مند است بهتر است نکات مهم در خرید غذای خشک گربه باکیفیت را بدانید. این نکات به شرح زیر هستند:

خرید غذای خشک گربه با کیفیت

برند تولیدکننده محصول

برایشما باید به سراغ تولیدکننده‌هایی بروید که از اسم‌ورسم خوبی برخوردار هستند. این تولیدکننده‌ها اصول مهمی را در تهیه غذای گربه رعایت می‌کنند و این مسئله نقش مهمی در تأمین نیازهای بدن حیوان شما دارد.

ترکیبات غذای خشک گربه

بسیار مهم است که پیش از خرید غذای خشک گربه باکیفیت، به ترکیبات غذای خشک گربه دقت کنید. ترکیبات این غذا باید به‌گونه‌ای باشد که مواد موردنیاز به‌خصوص پروتئین را به این حیوان برسانند.

قیمت غذای خشک گربه

برای بسیاری از خریداران قیمت در هنگام خرید نیز بسیار مهم است. باید توجه داشت که غذاهای ارزان‌قیمت چندان مناسب حیوان نیستند و نمی‌توانند نیازهای ضروری بدن گربه را تأمین کنند. به همین دلیل بهتر است قیمت غذای گربه آخرین مسئله‌ای باشد که به آن توجه می‌کنید. برای خرید غذای خشک گربه باکیفیت شما می‌توانید به پت‌شاپ اینترنتی پت استور مراجعه کنید که انواع این غذا را با قیمت مناسب به شما عرضه می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml