روند مثبت رشد قیمت اتریوم با غلبه بر کانال ۳۰۰۰ دلاری

اکوایران: اگرچه بیت کوین هنوز نتوانسته راهی برای افزایش قابل توجه قیمت خود پیدا کند، اما به نظر می رسد اتریوم پس از ورود به کانال ۳۰۰۰ دلاری می تواند به ثبات قیمت در این محدوده دست یابد.

به گزارش اخبار تایمز، پس از گذشت چندین هفته از روند صعودی بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال در هفت روز گذشته روزهای نسبتاً آرامی را پشت سر گذاشته است.

بر اساس گزارش Cryptopotato، تنها افزایش قابل توجه قیمت بیت کوین در هفته گذشته در روز سه شنبه رخ داد، زمانی که ارز دیجیتال از مرز ۵۳۰۰۰ دلار عبور کرد. با این حال، این افزایش قیمت چندان دوام نیاورد و بیت کوین دچار افت شدید شد و حدود ۲۰۰۰ دلار از دست داد. این ارز دیجیتال محبوب تلاش کرد تا بخشی از این افت قیمت را جبران کند، اما در نهایت چندین بار به کانال زیر ۵۱ هزار دلار سقوط کرد.

اگرچه بیت کوین هنوز نتوانسته قیمت خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد، اتریوم توانسته رشد قابل توجهی را ثبت کند. اتریوم توانسته از مرز ۳۰۰۰ دلار عبور کند و دلیل آن به تایید احتمالی ETF برای این ارز دیجیتال مربوط می شود. دومین ارز دیجیتال بزرگ در بازار کریپتو در هفته‌های اخیر روند صعودی داشته است و این روند صعودی در نهایت با چالش اجتناب‌ناپذیر اتریوم با کانال ۳۰۰۰ دلاری مواجه شد. سطحی که این ارز دیجیتال همواره با مشکل عبور قاطعانه روبرو بوده است.

قیمت اتریوم در روزهای اخیر چندین بار به بالای ۳۰۰۰ دلار رسیده است، اما از آن زمان به کانال ۲۰۰۰ دلار بازگشته است. با این حال، اتریوم توانسته است در ۲۴ ساعت گذشته به طور مداوم بالای سطح ۳۰۰۰ باقی بماند و باید دید که آیا این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (۶ مارس) از ۵۱۲۹۹ دلار تا ۵۱۸۶۸ دلار متغیر بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲ به وقت ایران با قیمتی در حدود ۵۱۵۵۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۲۰ دلار افزایش یافته است. ارزش معاملات بزرگترین ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۱۹.۱۵ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۱ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۹۸۴ دلار به ۳۹۸۴ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۲:۰۰ به وقت ایران با قیمت ۳۶۰۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۸۰ دلار کاهش یافته است. حجم معاملات این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶.۱۲ میلیارد دلار بوده و ارزش اتریوم نسبت به هفته گذشته ۹ درصد افزایش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml