رونمایی از خودروی آریزو ۶ پرو | امکانات باورنکردنی آریزو ۶ پرو را ببینید

به گزارش شمانیوز :  خودرو آریزو۶ پرو به عنوان جدیدترین محصول مدیران خودرو با برند فونیکس معرفی شده است. این خودرو در نمای جلو، چراغ ها ، جلوپنجره و سپر  جدید جلوه ای جذاب به آن بخشیده و جلوپنجره بزرگ آن شباهت زیادی به جلوپنجره هیوندای النترا نیز دارد که رقیب این خودرو نیز به حساب می آید. در ادامه به بررسی امکانات این خودرو می پردازیم.


دانلود ویدیو

مشخصات فنی آریزو ۶ پرو

این خودرو در سال ۱۳۹۷ وارد ایران شد. این خودرو از موتور ۱۵۰۰ سی سی توربو شارژ و از امکانات رفاهی و آپشنهای روز دنیا، به همراه توجه به امنیت سرنشینان سبب شد جایگاه ویژه ایی در  در میان محصولات مدیران خودرو و بازار ایران پیدا کند.

 

موتور ۱.۵T  آریزو ۶ پرو با راندمان بالا

این موتور دارای راندمان حرارتی تا ۳۷.۱ درصد، حداکثر قدرت ۱۴۷ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۲۱۰ نیوتن متر است.

موتور آریزو ۶ پرو  دارای فناوری‌های پیشرفته یکپارچه است که پاسخ شتاب را تا ۳۵ درصد افزایش می‌دهد. مصرف سوخت ۱۰۰ کیلومتری به ۶.۴ لیتر کاهش می‌دهد، و راننده را قادر می‌سازد تا از رانندگی در دور بالا بدون نگرانی از مصرف سوخت لذت ببرد.

 

داخل آریزو ۶ پرو

با ورود به داخل کابین با فضایی مشابه آریزو ۶ قدیمی مواجه میشویم. در واقع خطوط طراحی و دیزاین کلی اتاق شباهت بسیار زیادی به نسخه قبلی دارد اما اگر با دقت بیشتر به قطعات نگاه کنید متوجه تفاوت‌های نسبتاً زیادی در جزئیات خواهید شد. اولین و مهم‌ترین مورد نشانگر پشت‌آمپر می‌باشد که از صفحه ترکیبی به یک پنل تمام دیجیتال بزرگ تغییر ماهیت داده است. غربیلک فرمان نیز عوض شده و فرم D-CUT فعلی اسپرت‌تر از قبل به نظر میرسد. برای کنسول مرکزی از نمایشگر بزرگ‌تری استفاده نموده‌اند و تنظیمات بخش تهویه مورد بازنگری قرار گرفته تا از نظر ارگونومی شرایط بهتری داشته باشد.

 آریزو ۶ پرو

 

جدیدترین نسل گیربکس ۹ سرعته CVT با کارایی بالا

آخرین تکنولوژی گیربکس CVT نه سرعته دارای حداکثر گشتاور ۲۸۰ نیوتن متر و بازده گیربکس ۹۲.۵ درصد است ، حالت تعویض دنده دستی شما را قادر می سازد، تا اثر تعویض دستی ۹ دنده را شبیه سازی کنید.  به دلیل تطابق کامل با سیستم قدرت، توان خروجی مطلوب، قابلیت اطمینان بالا، تعویض دنده نرم و جلوگیری از مصرف سوخت بالا را فراهم می کند .

 آریزو ۶ پرو

چری آریزو ۶ از طراحی زیبا و هیجان‌انگیزی برخوردار بود و توانست به کمک همین جذابیت‌های ظاهری نظرات بسیاری را به خود جلب نماید، اما با این حال از نظر پختگی و اصول هارمونی ضعف‌هایی در ظاهرش روئیت میشد که خوشبختانه در نسخه پرو این مسائل به کل برطرف شده‌اند و حالا شاهد چهره‌ای هماهنگ‌تر و ماندگارتر هستیم. در محصول جدید مدیران‌خودرو یک جلوپنجره بزرگ و نسبتاً ساده جایگزین نمونه سه‌بعدی قبلی شده و طراحی سپر نیز مورد بازنگری اساسی قرار گرفته است.

 آریزو ۶ پرو

مشخصات آریزو ۶ پرو

پیشرانه آریزو ۶ پرو از نوع ۱.۵ لیتری توربو است و از نظر قدرت و گشتاور خروجی، شرایطی مشابه تیگو ۷ پرو دارد. این موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ قادر است ۱۵۶ اسب‌بخار قدرت (دور موتور ۵۵۰۰) و ۲۳۰ نیوتن‌متر گشتاور (از دور موتور ۱۷۵۰) تولید نماید که به ترتیب ۹ اسب‌بخار و ۲۰ نیوتن‌متر بیشتر از نسخه قبلی است و در نتیجه شتاب بهتری در اختیار قرار خواهد داد.

گیربکس ضریب‌پیوسته ماشین هم از سری جعبه‌دنده‌های ارتقاء یافته چری با قابلیت شبیه‌سازی ۹ سرعت می‌باشد که در مجموع از هماهنگی قابل قبولی با پیشرانه برخوردار است. البته از لحاظ لذت رانندگی هنوز هم شرایط گیربکس‌های AT مقداری بهتر است اما مدل CVT کار شده روی آریزو ۶ توازن مناسبی میان سرعت، راحتی و ویژگی‌های اقتصادی ایجاد نموده که در مجموع رضایت مالک را بدنبال خواهد داشت.

 

 

قیمت آریزو ۶ پرو

از ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲

بازه قیمت:

از۱,۲۲۰,۰۰۰,۰۰۰تا۱,۲۹۰,۰۰۰,۰۰۰تومان


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml