رونمایی از خودروی هایما ۸S + معرفی امکانات باورنکردنی هایما ۸S

خودروی هایما ۸ اس محصولی است که توسط هایما چین تولید می شود. خودروی ایران خودرو هایما ۸s بیشترین استفاده را از حجم ها و اشکال هندسی با زوایای تند در نمای بیرونی خود برای ارائه تصویری از خودرویی مدرن با فرمی تهاجمی داشته است.

به گزارش اخبار تایمز؛ خودروی هایما ۸ اس مانند دیگر برادران قدبلند خود نیست، در حالی که برند این خودرو را تنها از روی لوگوی آن در طراحی بیرونی می توان تشخیص داد. در این مقاله به امکانات این خودروی شگفت انگیز خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

بررسی هایما ۸S

هایما ۸S یک کراس اوور دیفرانسیل جلو نیمه لوکس سایز متوسط است که با طراحی اسپرت و مشخصات فنی و در عین حال به لطف کابین نسبتا جادار و امکانات اضافی متعدد (البته) می تواند نظر جوانان را به خود جلب کند. ، در صورت موجود بودن نسخه کامل) قابل استفاده در خانواده ها می باشد. نیز کارآمد به نظر می رسد. گسترش مناسب شبکه خدمات ایران خودرو نیز از دیگر مزیت هایی است که خریداران ۸S از آن بهره مند خواهند شد. اما تجربه ثابت کرده است که تنها نمایندگی های منتخب این گروه به خودروهای تولیدی محدود ایران خودرو خدمات ارائه می دهند.

البته علاقه مندان باید در نظر داشته باشند که موتور توربو هایما ۸S GDI در کنار قدرت و گشتاور بسیار خوبی که ارائه می کند، حساسیت بیشتری نسبت به تنفس طبیعی (که در حال کمیاب شدن است) و سیستم تزریق سوخت چند نقطه ای است. کیفیت سوخت و شرایط نگهداری خواهد داشت. کاش میشد مدل دو دیفرانسیل ۸S را سفارش داد تا بتوانیم از این همه نیرو و گشتاور برای آفرودهای سبک استفاده کنیم که متاسفانه امکان پذیر نیست. هایما ۸ اس از نظر ارگونومی و کیفیت در وضعیت خوبی قرار دارد و حداقل در مقابل رقبای خود با همین قیمت حرفی برای گفتن خواهد داشت.

رونمایی از خودروی هایما 8S + معرفی امکانات باورنکردنی هایما 8S

مشخصات فنی هایما ۸ اس

بر اساس اطلاعات مندرج در کاتالوگ رسمی منتشر شده توسط شرکت ایران خودرو، موتور و گیربکس هایما ۸s کاملا جدید و متفاوت از نمونه های تولیدات قبلی است. یک موتور ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ با حجم ۱۵۹۴ سی سی و مجهز به سیستم توربوشارژر، هایما ۸s ایران خودرو را تامین می کند.
این موتور با کد شناسایی YF-HMA GA16 در خط تولید گروه هایما شناسایی شده و قادر است ۱۹۲ اسب بخار در ۵۰۰۰ دور در دقیقه تولید کند. حداکثر گشتاور تولیدی این موتور ۲۹۳ نیوتن متر است که بین ۱۵۰۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه قابل دستیابی است. بنابراین با توجه به اینکه حداکثر گشتاور این موتور از همان ابتدا و در دورهای پایین در اختیار راننده قرار می گیرد، می توان فرض کرد که در صورت عملکرد صحیح و دقیق گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک ۶at، هایما ۸S می تواند کشش و چابکی مطلوبی را ارائه دهد. .


دانلود ویدیو

داخل هایما ۸S

با ورود به کابین هایما ۸ اس با فضایی مدرن و نسبتاً هیجان انگیز مواجه می شویم که ترکیبی از قطعات لوکس با عناصر مسابقه اسپرت خودنمایی می کند. به عنوان مثال، دریچه های هوای ۶ طرفه و فرمان D شکل در ترکیب با صندلی های بلند یکپارچه و خنک کننده راحت، احساس هیجان و مسابقه را در قلب انسان زنده می کند و در عین حال قطعات کرومی به کار رفته و همه نشانگرهای دیجیتال و بسیاری از لوازم جانبی به ما یادآوری می کنند که با ما به دنبال یک ماشین نیمه لوکس هستیم.
از نظر فضا، شرایط در رابطه با اندازه بدن مناسب ارزیابی شد. در واقع Haima 8S می تواند به راحتی میزبان یک خانواده کامل باشد. ارگونومی کلی نیز قابل قبول است و کیفیت متریال به کار رفته نسبت به محصولات قبلی بهتر شده است و اکنون می توانید با اطمینان بیشتری به سراغ این برند چینی بروید. نکته مثبت دیگر این است که برای اکثر ویژگی های دستگاه یک کلید مجزا وجود دارد، بنابراین لازم نیست به دنبال تنظیمات مختلف در نمایشگر اصلی باشیم.
رونمایی از خودروی هایما 8S + معرفی امکانات باورنکردنی هایما 8S
جدول مشخصات فنی هایما ۸s
خودرو هایما ۸S ایران خودرو
موتور ۱.۶ لیتری توربوشارژ- چهار سیلندر
جعبه دنده ۶ دنده اتوماتیک ۶AT
توان موتور ۱۹۵ اسب بخار – ۲۹۳ نیوتن متر
شتاب ۰ -۱۰۰ ۸ ثانیه
مصرف سوخت ترکیبی ۷.۲ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر
وزن خالص ۱۵۶۰ کیلوگرم
ابعاد (طول- عرض – ارتفاع) ۴۵۶۵ – ۱۸۵۰ – ۱۶۸۲ میلی متر
فاصله محوری ۲۷۰۰ میلی متر

رونمایی از خودروی هایما 8S + معرفی امکانات باورنکردنی هایما 8S

قیمت جدید هایما ۸S در سال ۱۴۰۲

پس از گذشت شش ماه از ابتدای سال ۱۴۰۲، ایران خودرو سرانجام قیمت جدید هایما ۸ اس را معادل یک میلیارد و ۲۱۲ میلیون و ۴۲۸ هزار تومان اعلام کرد. این قیمت که برای کلاس هایما ۸S کد ۵۲۶۰۱ تعیین شده است از ۲۵ شهریورماه به اطلاع نمایندگی های سراسر کشور رسیده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml