رونمایی از خودرو تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن| امکانات باورنکردنی خودرو تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن یکی از محصولات خودروسازی کشور چین است. خودرو تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن از سری خودروهای چری محسوب میشود.  خودرو تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن به عنوان یک فیس لیفت معرفی شده است. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.

طراحی چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن

ابعاد بدنه چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین محورها به ترتیب ۴.۷۴۵، ۱.۸۶، ۱.۷۴۵ و ۲.۷۱ متر اعلام شده است.

همچون گذشته، رینگ‌های ۱۸ و ۱۹ اینچی را می‌­توان برای این خودرو سفارش داد، ضمن ­این‌که دو رنگ خاکستری و قهوه‌­ای روشن، به قبلی ها اضافه شده است.

جلوپنجره شش ضلعی با اجزای لانه زنبوری مشکی، لوگوی چری در بالای جلوپنجره، نوار کرومی بین چراغ‌های جلو، چراغ‌های سرتاسری عقب، باله عقب و دو خروجی اگزوز در نسخه ۱.۶T (چهار عدد در ۲.0T)، از مهمترین ویژگی‌های ظاهری چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن به شمار می‌­آید.

چری تیگو 8 پرو چمپیون ادیشن

کابین و امکانات چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن

در فضای کابین چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن با دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی در کنار یکدیگر، رابط کاربری اختصاصی چری به نام Lion برای سیستم اطلاعات سرگرمی، خروجی سرتاسری تهویه در بخش میانی داشبورد و پنل لمسی برای تنظیمات تهویه مواجه هستیم. برای نخستین بار در میان محصولات چری، چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن به نمایشگر مجازی روی شیشه (هداپ) با قابلیت نمایش سرعت خودرو، مسیریاب، اطلاعات تماس و غیره، مجهز شده است.

چری تیگو 8 پرو چمپیون ادیشن

سیستم صوتی با ۸ بلندگو و دستیارهای سامانه خودران سطح ۲، از دیگر امکانات قابل سفارش برای این خودرو به شمار می‌­آید.

کابین چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن در دو نسخه ۵ یا ۷ نفره، با چرم مصنوعی روکش شده و به تنظیم برقی شش‌گانه صندلی راننده با گرمکن و تهویه، مجهز است. در تریم کامل، این موارد به صندلی سرنشین جلو هم اضافه می­‌شود.

 

مشخصات فنی چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن

چری تیگو ۸ پرو چمپیون ادیشن را می­‌توان با پیشرانه ۱.۶ یا ۲ لیتری توربوشارژ سفارش داد، که به ترتیب ۱۹۵ اسب­‌بخار قدرت و ۲۹۰ نیوتن‌متر گشتاور یا ۲۵۰ اسب­‌بخار قدرت و ۳۹۰ نیوتن‌متر گشتاور را به گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه، انتقال می­‌دهد. سامانه چهار چرخ محرک در نسخه ۲.0T به صورت استاندارد حضور دارد.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml