رونمایی از خودروی KMC K7 | ویژگی های باورنکردنی خودرو KMC K7 را ببینید

یکی دیگر از محصولات تولید کننده خودرو چین KMC K7 است. خودروی KMC K7 توسط شرکت کرمان موتور به کشورمان وارد شد. خودروی KMC K7 نزدیک ترین رقیب چری تیگو ۷ در ایران است.

به گزارش اخبار تایمز؛ خودروی KMC K7 با وجود اینکه چرخ محرک جلو است اما از امکانات خوبی برخوردار است و در مقایسه با رقبای خود از نظر طراحی چهره مدرن و مدرن تری دارد. در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

بررسی کی ام سی K7

بازار کراس اوورهای لوکس در کشورمان در چند سال اخیر رشد چشمگیری داشته و از زمان ورود چری تیگو ۷ به عنوان اولین کراس اوور لوکس چینی، خودروهای مختلفی از برندهای دیگر نیز وارد این بازار شده اند. KMC K7 همچنین نماینده کرمان موتور در بازار کراس اوورهای لوکس است که رقیبی جدی برای مدیران خودرو چری تیگو ۷ محسوب می شود.

تعطیلی چند ساله واردات و افزایش شدید قیمت خودروهای وارداتی که متاثر از افزایش نرخ ارز بود، بازار کراس اوورهای لوکس چینی را بیش از پیش پررونق کرد. خودروسازان داخلی نیز با افزایش تیراژ و تنوع محصولات در این رده سعی در افزایش سودآوری خود دارند. KMC K7 در این بازار بی رقیب نیست و به جز نسل جدید چری تیگو ۷ که با پسوند پرو به بازار عرضه می شود، دیگنیتی و فیدلیتی بهمن موتور نیز جزو رقبای آن هستند.

 

KMC K7 در واقع نسخه پیشرفته جک S7 است که با نام جک X7 در بازارهای جهانی به فروش می رسد و کرمان موتور این خودرو را با برند خود وارد بازار ایران خواهد کرد. خودروهای جک همیشه با نگاهی به محصولات هیوندای طراحی شده اند و تاثیر نسل جدید محصولات هیوندای را در چهره KMC K7 می توان دید.

داخل کی ام سی K7

فضای داخلی کابین KMC K7 بسیار مدرن و زیبا طراحی شده است و استفاده از صفحه نمایش بزرگ در وسط کنسول و همچنین صفحه نمایش دیجیتالی برای نمایش سرعت و دور موتور، روحی مدرن به آن بخشیده است. فضای داخلی کابین دسته دنده این خودرو بسیار زیباست و باید گفت که در مقایسه با رقبا، کابین KMC K7 امتیاز بسیار خوبی را کسب می کند.

رونمایی از خودروی KMC K7 | ویژگی های باورنکردنی خودرو KMC K7 را ببینید

طراحی کی ام سی K7

چراغ های باریک و تیز، جلوپنجره تهاجمی مانند دندان های حیوانات وحشی و چراغ های مه شکن دقیق بخشی از عناصر طراحی جلوی KMC K7 هستند. نمای جانبی این خودرو در مقابل نمای جلو کاملا ساده و یکنواخت است و اثری از خط و حجم فانتزی در آن دیده نمی شود.
چراغ های به هم پیوسته این روزها به یک الگوی طراحی تبدیل شده اند و KMC K7 نیز از همان چراغ ها در عقب خودرو استفاده می کند. دیفیوزر عقب و چهار خروجی اگزوز نیز بخشی دیگر از نمای عقب KMC K7 را تشکیل می دهند که علاوه بر زیبایی ظاهری، تنفس بهتری را برای موتور فراهم خواهد کرد.

KMC K7 نیز مانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی که این روزها بازار کشورمان را اشباع کرده است از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر بهره می برد. این موتور می تواند حداکثر ۱۷۴ اسب بخار قدرت و ۲۵۱ نیوتن متر گشتاور تولید کند و به نظر می رسد همان موتور نصب شده روی فیس لیفت جک S5 باشد. قدرت و گشتاور اعلام شده از طریق یک گیربکس شش سرعته دوکلاچه به دیفرانسیل جلو منتقل می شود و همانطور که انتظار می رفت KMC K7 از قابلیت های آفرود برخوردار نیست. مصرف سوخت ترکیبی KMC K7 در اعداد رسمی ۸.۶ لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است اما با توجه به وزن بالای این خودرو به احتمال زیاد با رقمی بالاتر از این مقدار مواجه خواهیم شد.

ابعاد و اندازه KMC K7 به طور همزمان نقطه قوت و ضعف این خودرو در مقایسه با چری تیگو ۷ است. در حالی که این خودرو طول، عرض و فاصله بین دو محور بیشتر از چری تیگو ۷ دارد و جادارتر به حساب می آید، مدل ۱۷۳۵ وزن کیلوگرمی این کراس اوور مانعی برای شتاب گیری آسان آن خواهد شد. ذکر این نکته ضروری است که وزن ذکر شده یک عدد رسمی است و با اضافه شدن چند سرنشین و مقداری بار در صندوق عقب، این وزن بسیار افزایش می یابد.

قیمت خودرو  کی ام سی K7

۱.۶۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان


 

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml