رونمایی از خودرو KMC JS6 | امکانات باورنکردنی خودرو KMC JS6 را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو KMC JS6  یکی دیگر از محصولات کشور چین است. خودرو KMC JS6 سال ۲۰۲۳ معرفی شد. نام اصلی خودرو KMC JS6، خودرو QX می باشد. این خودرو توسط شرکت کرمان موتور با همکاری دانشگاه علم و صنعت در ایران رونمایی شده است. در ادامه بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.

 

مشخصات فنی خودرو کی ام سی JS6

این کراس اوور به پیشرانه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی به همراه موتور برقی مجهز است، که در مجموع، قدرت سر چرخ آن ۲۰۱ اسب بخار با گشتاور ۳۰۰ نیوتن متر است. پیشرانه بنزینی این خودرو ۱۰۸ اسب بخار قدرت دارد و بیش تر کاربرد آن در نقش ژنراتور است.  شتاب صفر تا صد این خودرو ۷.۳ ثانیه و مصرف سوخت آن ۱.۳ لیتر در صد کیلومتر ذکر شده است. شعاع حرکتی این خودرو در حالت تمام برقی ۱۲۰ کیلومتر و در حالت ترکیبی ۱۳۰۰ کیلومتر است و پکیج باتری ها نیز ۲۱.۶۸ کیلووات ساعتی هستند. زمان شارژ ۳۰ تا ۸۰ درصد جک JS6 هم ۲۶ دقیقه اعلام شده است. جک JS6 دارای سه حالت رانندگی اکو، نرمال و اسپرت است.

kmc js6

کابین و امکانات ایمنی و رفاهی KMC JS6

جک QX یا همان کی ام سی JS6 در بحث کابین و تزیینات داخلی در اصل نسخه ای کامل تر از KMC X5 محسوب می شود. غربیلک فرمان همان طرح آشنا را دارد و پشت آن هم کلاستر و مانیتور یکپارچه تعبیه شده است. در پنل میانی دو صندلی هم دو کاپ هولدر، شیفتر گیربکس، دکمه اتوهلد، دکمه ترمز پارک برقی و کلیدهای مود EV خودرو به چشم می آیند. کراس اوور JS6 در بحث کیفیت متریال کابین نیز تقریباً در سطحی برابر با کی ام سی ایکس ۵ به سر می برد. کلاستر دیجیتالی ۱۲.۳ اینچی و مانیتور تمام تاچ ۱۲.۳ اینچی به هم پیوسته، شیفتر گیربکس چرخان، سیستم اطلاعات سرگرمی هوآوی های کار، فرمان پذیری صوتی، سیستم خودران سطح دو ، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش، سقف پانورامیک با قسمت بازشو برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، شش ایربگ یا چهار ایربگ (بسته به تیپ و سفارش گذاری خودرو)، سیستم استارت و ورود بدون کلید، فرمان کمکی برقی، درِ صندوق برقی، دوربین ۳۶۰ درجه ، دوربین و سنسور پارک عقب، صندلی های برقی جلو، گرم‌ کن صندلی های جلو، سنسور پارک جلو و عقب، نورپردازی کابین، شارژر وایرلس تلفن همراه، رادار بین خطوط، سیستم کمکی شروع حرکت در سربالایی و حرکت در سراشیبی و… از جمله امکانات ایمنی و رفاهی کی ام سی JS6 به شمار می آیند.

kmc js6

قیمت کی ام سی JS6 در بازار جهانی

فول آپشن ترین نسخه کی ام سی JS6 در بازار چین ۱۴۹ هزار و ۹۰۰ یوان قیمت دارد. به عبارت ساده تر، این کراس اوور جدید نزدیک به ۲۰ هزار و ۶۰۰ دلار در فول آپشن ترین نسخه در بازار چین به فروش می رسد و نسخه پایه آن رقمی در حدود ۱۷۸۰۰ دلار هزینه برای خریداران در پی دارد.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml