در نهایت خودرو KMC X5 رونمایی شد | با امکانات باورنکردنی خودرو KMC X5 آشنا شوید

خودروی KMC X5 یکی دیگر از محصولات چین است. KMC X5 در چین با نام SEHOL X6 به فروش می رسد. این خودرو توسط شرکت کرمان خودرو وارد ایران شده است. این خودرو دارای گیربکس ۶ سرعته است. در ادامه به بررسی این خودرو خواهیم پرداخت.

داخل خودرو KMC X5

فضای داخلی کابین نیز با مواد به روز و با کیفیت بالاتر و طراحی مدرن تر بهبود یافته است. صندلی ها نرم تر شده اند و فضای داخلی افزایش یافته است. داشبورد و لوازم جانبی مانند دوربین دید عقب و شارژر بی سیم نیز ارتقا یافته اند.

از نظر ایمنی نیز امکاناتی مانند ایربگ های پرده ای جانبی و سیستم کمک ناوبری در ترافیک سنگین به این خودرو اضافه شده است. سیستم های کمک راننده مانند ABS و ترمز اضطراری نیز به روز شده اند.

خودرو KMC X5

قیمت خودرو KMC X5

قیمت و شرایط فروش KMC X5 هنوز مشخص نیست، اما انتظار می رود با توجه به افزایش کیفیت و امکانات، قیمت آن نسبت به مدل قبلی بیشتر باشد. با توجه به محبوبیت جک اس ۵، انتظار می رود از KMC X5 نیز استقبال شود.

به طور کلی KMC X5 با تغییر نام، طراحی جدید و بهبود کیفیت در تلاش است تا جایگاه خود را در بازار ایران تثبیت کند و انتخاب بهتری نسبت به رقبای خود در این بخش باشد.

حضور عموم در این مراسم آزاد است و علاقه مندان می توانند فردا ساعت ۱۷:۰۰ در مراسم رونمایی به نشانی دریاچه خلیج فارس (چیتگر)، جنب پارکینگ ورودی بام لند حضور یافته و از جدیدترین محصول کرمان موتور دیدن کنند.


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml