رونمایی از خودرو MVM X33S | امکانات باورنکردنی MVM X33S را ببینید

به گزارش شمانیوز : خودرو MVM X33S یکی از محصولات کشور چین است. خودرو MVM X33S ،مصرف سوخت کمتر و هزینه های نگهداری پایین تر از خودروهای مشابه فاقد گیربکس CVT  را فراهم می آورد. در ادامه برررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.


دانلود ویدیو

معرفی و بررسی طراحی ام وی ام X33S جدید

ام وی ام X33 اس نیوفیس سومین نسخه فیس‌لیفت کراس اوور چری تیگو ۳ محسوب می‌شود و از سال ۲۰۲۰ پا به میدان گذاشته است. شرکت مدیران خودرو نیز این محصول را از سال ۱۳۹۹ جایگزین نسخه قبلی ام وی ام ایکس ۳۳ اس کرد و به تولید آن تا اوایل سال ۱۴۰۱ ادامه داد. به نظر می‌رسد با توجه به خط مشی جدید این شرکت در ارائه محصولات مدرن‌تر، MVMX33s AT New Face دیگر در سبد تولیدات این خودروساز جایی ندارد و ظاهرا به طور کامل بازنشسته شده است.

ام وی ام ایکس ۳۳ اس نیوفیس از نظر ظاهری صرفا در قسمت دماغه صاحب یک سپر و جلوپنجره جدید با مه شکن‌های نواری LED شده که جلوه هجومی‌تری به چهره این کراس اوور خانوادگی بخشیده است. در قسمت بغل نیز رینگ‌های جدید خودنمایی می‌کند اما تغییر ظاهری دیگری در نمای بیرونی خودرو احساس نمی‌شود. البته در این میان و از اواسط سال ۱۴۰۰ نسخه اکسلنت اسپرت این خودرو هم به بازار آمد که دارای کیت بدنه شامل سپر اسپرت جدید دیفیوزر عقب و رکاب‌های جانبی می‌شد.

MVM X33S

طراحی داخلی ام وی ام X33 جدید چندان تغییر نکرده به استثنای استفاده از غربیلک فرمان جدید، تحول چشمگیر دیگری در نمای داخل ایکس ۳۳ اس اسپرت AT مشاهده نمی‌شود. البته در تیپ اسپرت اکسلنت از برخی تزیینات طلایی‌رنگ جهت متمایز جلوه دادن کابین این نسخه در مقایسه با مدل اسپرت بهره گرفته شده است. 

از دیگر تفاوت‌های ام وی ام X33S جدید با مدل قبلی می‌توان به اضافه شدن برخی آپشن های مهم و کاربردی اشاره کرد که در بخش معرفی آپشن‌های این خودرو به آن اشاره شده است.

 

مشخصات فنی  MVM X33S

از نظر کارشناسی خودرو، ام وی ام X33 اس جدید در بخش فنی یک تغییر بزرگ را تجربه کرده است، البته موتور این خودرو تفاوتی با نسخه قبلی ندارد و همان پیشرانه ۲ لیتری تنفس طبیعی به قدرت ۱۳۹ اسب بخار و گشتاور ۱۸۰ نیوتن متر در اینجا نیز به کار گرفته شده اما خبر خوش آنجاست که گیربکس MVM X33S جدید تغییر کرده و ردپای نمونه CVT در این محصول کاملا محو شده است؛ در عوض یک جعبه دنده اتوماتیک پنج سرعته AT با کارایی بالاتر و دوام بیشتر برای ام وی ام X33 جدید در نظر گرفته شده. بنابراین مواردی مثل شتاب اولیه در این خودرو بهبود پیدا کرده و لذت رانندگی برای کاربر به حد بالاتری رسیده است.

پیشرانه و جعبه دنده جدید تقریبا هماهنگی قابل قبولی با یکدیگر دارند و با توجه به توان نسبتا مناسب موتور، می‌توانند نیازهای خانوادگی از یک کراس اوور نه‌چندان بزرگ را تا حد امکان تامین کنند. کیفیت سواری ام وی ام ایکس ۳۳ اس جدید چندان خشک نیست اما فضای اتاق و ردیف عقب آن کمی تنگ به نظر می‌رسد و افراد بلندقد چندان در این بخش راحت نخواهند بود. برخورداری از موتور تنفس طبیعی یکی دیگر از مزیت‌های MVM X33S AT به حساب می‌آید؛ زیرا خیلی با دردسرهای ناشی از حساسیت به کیفیت بنزین چندان دست‌وپنجه نرم نمی‌کند و ناک زدن ناشی از این مورد را به حداقل می‌رساند.

 البته در لیست مشخصات MVM X33S AT SPORT موتور توربوشارژ هم دیده می‌شود که به دلیل تیراژ بسیار پایین، در بازار تقریبا کمیاب هستند. در ادامه جزئیات کامل مشخصات MVM X33S در قالب جدول به اطلاع شما می‌رسد.

MVM X33S

آپشن های ام وی ام X33S جدید

ام وی ام X33S جدید علاوه بر تغییرات ظاهری از امکانات متنوع‌تری نیز سود می‌برد. در این راستا چندین آپشن بسیار مهم و کاربردی شامل سیستم کنترل پایداری، سامانه کنترل هرزگردی یا کشش، کنترل سرعت در سرپایینی، کنترل شروع حرکت از سربالایی، اتولایت، گرمکن صندلی جلو، سنسور فشار باد تایرها و فرمان برقی به این خودرو اضافه شده است. همچنین در کمال تعجب تیپ اسپرت یا همان نسخه اولیه ام وی ام ایکس ۳۳ اس جدید فاقد سنسور عقب بود که در نسخه اسپرت اکسلنت این کمبود جبران و حسگر پارک عقب به آن اضافه شد. فهرست کامل آپشن های ام وی ام X33S جدید شامل موارد زیر خواهد بود:

کروز کنترل، کنترل کشش و پایداری، کنترل سرعت در سرپایین، کنترل توقف در شیب، سنسور پارک عقب، پایش فشار باد تایرها، دیلایت، اتولایت، مه شکن جلو عقب، دو کیسه هوا، فرمان برقی حساس به سرعت با دکمه‌های کنترل و روکش چرمی، نمایشگر مالتی مدیا لمسی ۸ اینچی، دوربین عقب، بلوتوث، USB، تهویه مطبوع اتوماتیک، تنظیم دستی صندلی‌های جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، آینه‌های کناری برقی با گرمکن، آینه وسط الکتروکرومیک و…

 
قیمت ام وی ام X33 s

از ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۱

بازه قیمت:

از۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰تا۹۹۰,۰۰۰,۰۰۰تومان

 


منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml