رونمایی از خودروی ام وی ام X55pro + ویژگی های باورنکردنی ام وی ام X55pro را ببینید

یکی از خودروهای وارد شده توسط مدیران خودرو در کشورمان خودروی ام وی ام X55pro است. خودروی ام وی ام X55pro در طراحی، کابین و مشخصات فنی خود نسبت به مدل قبلی پیشرفت زیادی داشته است. در خودروی ام وی ام X55pro تغییرات گسترده ای در داخل کابین، مشخصات فنی و برخی آپشن ها ایجاد شده است. در ادامه به بررسی بیشتر این خودرو می پردازیم.


دانلود ویدیو

طراحی ایکس۵۵ پرو

طراحی X55 Pro بر اساس آخرین استانداردهای جهانی است. استفاده از جلوپنجره ماتریسی طرح کهکشان اول از همه جلب توجه می کند. چراغ های جلو از نوع هالوژنی در نسل قبل به نوع LED تغییر یافته است. طراحی سپر جلو کاملا تغییر کرده و حالا ظاهر اسپرت تری پیدا کرده است. نورهای روز استفاده شده در کناره های سپر چهره خودرو را مدرن تر نشان می دهد. یکی از نکات بارز در طراحی بیرونی X55 Pro استفاده از قطعات تزئینی قرمز رنگ در قسمت های مختلف بدنه است که جلوه ای اسپرت به ظاهر این کراس اوور بخشیده است. طراحی جدید رینگ های ۱۷ اینچی بیشتر با ماهیت این خودرو همخوانی دارد. در نمای عقب نیز شاهد همان چراغ های سه بعدی دوست داشتنی هستیم و نصب باله اسپرت و دیفیوزر به جذابیت بیشتر این قسمت کمک شایانی کرده است.

 خودرو MVM X55pro

داخل ام وی ام X55 پرو

با ورود به کابین متوجه می شویم که به غیر از فرمان و چند قطعه کوچک دیگر، سایر قسمت ها کاملا دگرگون شده اند و هیچ شباهتی با نسخه قبلی ندارند. داشبورد باریکتر شده و با خطوط موازی جذاب جلوه ای بسیار زیباتر از قبل پیدا کرده است. نمایشگر تبلت وسط و نشانگرهای دیجیتال پشت آمپر همراه با پنل لمسی سیستم تهویه و اهرم تعویض دنده الکترونیکی جدید ظاهری مدرن به کابین بخشیده است و به اصطلاح چیدمان مینیمالیستی کلیدها یادآور طراحی جدید است.

گیربکس

گیربکس مورد استفاده در MVMX 55 Pro از نوع ۹ سرعته CVT است که سازگاری بیشتری با موتور توربوشارژ دارد. این گیربکس که آخرین نسل از گیربکس های CVT می باشد مصرف سوخت کمتری را برای خودرو به ارمغان می آورد. شیفتر گیربکس مانند اکثر خودروهای امروزی الکترونیکی است که استفاده از آن را برای راننده راحت تر و جذاب تر می کند. قابلیت تعویض دستی دنده یا تیپترونیک نیز در X55 Pro ارائه شده است تا در مواقع لزوم شتاب بهتری را فراهم کند.

 خودرو MVM X55pro

مشخصات ام وی ام X55 پرو

MVM X55 Pro در بخش فنی دستخوش تغییرات مختلفی شده است. به عنوان مثال، راندمان خروجی موتور بهبود یافته و اکنون چیزی حدود ۱۵۶ اسب بخار قدرت و ۲۳۰ نیوتن متر گشتاور از موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژر خودرو استخراج می شود که برای وزن حدود ۱.۴ تنی خودرو کاملاً کافی خواهد بود. در واقع با توجه به نسبت قدرت به وزن، شتاب گیری با این کراس اوور کوچک لذت بخش است، اما نباید فراموش کرد که این ویژگی در جاده های مستقیم موثرتر است زیرا سیستم تعلیق ساده و نرم X55 Pro برای این خودرو مناسب نیست.

قیمت ام وی ام X55pro

از ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲

بازه قیمت:

از۱,۰۷۰,۰۰۰,۰۰۰تا۱,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰تومان


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml