رکورد جدیدی در بلاک چین سولانا ثبت کنید

اکوایران: این گزارش به بررسی حجم رکوردشکنی نقل و انتقالات استیبل کوین در قالب بلاک چین سولانا می پردازد.

به گزارش اخبار تایمز، حجم انتقال استیبل کوین، نوعی ارز دیجیتال که بر اساس دارایی ارزش گذاری می شود، در بلاک چین لایه ۱ سولانا به طور متناوب در حال افزایش بوده و در ژانویه با رکورد همراه بوده و از مرز ۳۰۰ میلیارد دلار عبور کرده است. نام تجاری.

بر اساس گزارش کوین تلگراف، در ژانویه ۲۰۲۳ مقدار استیبل کوین های منتقل شده در این پلتفرم بلاک چین ۵۶.۱۱ میلیارد دلار بود که نشان دهنده افزایش بیش از ۲۵۰۰ درصدی در این زمینه است.

سهم بازار استیبل کوین سولانا در حال حاضر حدود ۳۲ درصد است که در مقایسه با سهم بازار ۱.۲ درصدی آن در سال گذشته، افزایش قابل توجهی دارد.

از نظر حجم انتقال استیبل کوین، اتریوم با حجم انتقال ۳۱۷ میلیارد دلار پیشتاز است و این ارز دیجیتال بیش از ۳۳ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد. با این حال، ارز دیجیتال سولانا به سرعت در حال رسیدن به اتریوم است.

ترون که سومین بلاک چین بزرگ برای انتقال استیبل کوین ها در نظر گرفته می شود، موفق شد ۲۴۰ میلیارد انتقال استیبل کوین را در ژانویه اختصاص دهد.

علاوه بر حجم استیبل کوین های منتقل شده، فعالیت مالی غیرمتمرکز سولانا به ۳۶.۱ میلیارد دلار افزایش یافت که بالاترین سطح از سپتامبر ۲۰۲۲ است.

در طول سال گذشته، بیش از ۱.۱۸ تریلیون دلار استیبل کوین در تمام بلاک چین ها منتقل شده است.

آخرین قیمت بیت کوین و اتریوم

بر اساس داده های سایت Investing، قیمت بیت کوین در روز یکشنبه (اول فوریه) بین ۴۱۵۳۰ تا ۴۱۸۷۸ دلار بود. این ارز دیجیتال تا حدود ساعت ۲۳ به وقت ایران با قیمتی بیش از ۴۱۶۷۰ دلار معامله می شد. تغییر قیمت بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن بیش از ۷۰ دلار افزایش یافته است. حجم تراکنش بیت کوین در ۲۴ ساعت گذشته ۷۸.۹ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

علاوه بر این، قیمت اتریوم در همان روز از ۲۴۶۵ دلار به ۲۴۸۱ دلار در نوسان بود. این ارز دیجیتال تا ساعت ۲۳:۰۰ به وقت ایران در حدود ۲۴۷۰ دلار معامله می شد. تغییرات قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۴ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته ۶۶.۴ میلیارد دلار بوده و ارزش این ارز دیجیتال نسبت به هفته گذشته ۳ درصد کاهش داشته است.

منبع اکو ایران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml