ادامه دار شدن ریزش قیمت طلا و سکه!

هر گرم طلای ۱۸ هزار تومانی کمتر از دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است و سکه امامی نیز ۲۷ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان مبادله شده است.
قیمت طلا و سکه از امروز با روند نزولی آغاز به کار کرد. کاهش قیمت در بازار طلا ناگهانی نبود و به دنبال کاهش محدود قیمت دلار بود. در این روز به طور میانگین قیمت خانواده سکه ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت. هر مثقال طلا در کانال ۹ میلیونی معامله شد.

 ادامه دار شدن ریزش قیمت طلا و سکه!

برخی معامله گران دلیل افت فعلی بازار فلز زرد را روزهای پایانی ماه دانستند. به گفته آنها در روزهای پایانی هر ماه نقدینگی کمتری وجود دارد و بازیگران بزرگ این بازار نیز مشغول حساب های ماهانه خود هستند و معاملات در پایین ترین حد خود قرار دارد.

منطقه شیرین قیمت برای معامله‌گران طلا کجاست؟

در همین رابطه مجتبی دیبا، کارشناس اقتصادی با اشاره به هوشمندی بازار طلا به تجارت نیوز گفت: طی چند هفته گذشته قیمت سکه امامی پس از رسیدن به مرز ۲۷ میلیون تومان در ابتدای روزهای گذشته هفته در این محدوده احیا شده و به منطقه پایین قیمتی بازنگشته است.وی افزود: هدف بعدی قیمت سکه به عنوان حرکت شمار در بازار فلز زرد را می توان قیمت ۲۵ میلیون و ۳۰۰ در نظر گرفت.
این تحلیلگر بازارهای مالی درباره قیمت طلا گفت: طلا در حال حاضر در محدوده تعادلی خود رفتار می کند و محدوده فعلی دو میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تا دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومان برای خریداران محدوده آسان تری است. در حال حاضر به دلیل اینکه هر گرم طلای ۱۸ هزار تومانی زیر قیمت دو میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است، می‌توان از آن به عنوان منطقه متعادل و منطقه جذاب برای خرید یاد کرد.
لازم به ذکر است امروز قیمت جهانی طلا با افزایش بسیار محدود ۲۵ سنت با قیمت ۱۸۸۹ دلار معامله می شود.

تثبیت قیمت سکه در کانال پایین‌تر

امروز ۲۸ مرداد قیمت سکه امامی با رقم ۲۷ میلیون و ۷۸۷ هزار تومان مبادله شد و با افت ۱۹۲ هزار تومانی بیشترین مقدار کاهش قیمت را در خانواده سکه‌ها داشت. قیمت سکه بهار ۹۲ هزار تومان کاهش یافت. این سکه با این میزان کاهش ۲۴ میلیون و ۸۸۸ هزار تومان مبادله شد.

نیم سکه و ربع سکه امروز هر کدام ۱۰۰ هزار تومان کاهش یافت. این سکه ها به ترتیب ۱۴ میلیون و ۸۵۰ هزار و ۹ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان مبادله شد. سکه گرمی امروز با افت ۵۰ هزار تومانی به کانال ۵ میلیونی بازگشت و با قیمت ۵ میلیون و ۹۵۰ هزار تومان معامله شد.

ادامه دار شدن ریزش قیمت طلا و سکه!

روند نامتوازن حباب در بازار سکه‌ها

امروز قیمت طلا نیز کاهش یافت. مثقال طلا در کانال ۹ میلیون تومان ماندگار شد. این مقدار طلا با قیمت ۹ میلیون و ۹۴۵ هزار تومان معامله شد و ۳۶ هزار تومان کاهش یافت. هر گرم طلای ۱۸ هزار تومانی با قیمت دو میلیون و ۲۹۶ هزار تومان معامله شد و با افت هشت هزار تومانی یک گام به کانال دو میلیونی رفت. طلای دست دوم امروز به قیمت دو میلیون و ۲۶۵ هزار تومان می رسد.
امروز حباب ارز در همه قسمت ها روند یکسانی نداشته است. حباب سکه امامی و بهار حدود ۶۵ هزار تومان افزایش یافت. سایر سکه ها نیز کاهش حباب داشتند. قطعه چهارم با ۶۳ هزار تومان کاهش بیشترین میزان تخلیه حباب را داشت. و ربع سکه ۶۲ هزار تومان و سکه یک گرمی ۳۱ هزار تومان کاهش یافت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml