کاهش قیمت مسکن در پرند+جدول

مهرداد بذرپاش – وزیر راه و شهرسازی صبح دیروز در جمع خبرنگاران گفت: مترو پرند تا دو هفته آینده با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد و تست گرم آن در سال جاری انجام می شود.  

به گزارش اخبار تایمز؛ یک مشاور املاک در پرند با اشاره به اینکه احتمال افزایش قیمت ملک پس از افتتاح مترو در پرند وجود دارد، گفت: در حال حاضر وضعیت معاملات ملکی در این شهر بسیار راکد است و در مقایسه با اواخر اردیبهشت ماه شاهد کاهش ۳۰ تا ۳۵ درصدی قیمت ها بوده ایم و مدتی است که قیمت ها ثابت مانده است اما در مجموع نسبت به سال گذشته افزایش داشته ایم.

وی ادامه می دهد: قیمت مسکن شخصی سازی شده و مسکن مهر در پرند متفاوت است و قیمت ها از متری ۱۴ میلیون تومان شروع می شود تا متری ۴۵ میلیون تومان.

به گفته وی، در فازهای ۴، ۵ و ۶ و بخشی از فاز ۳ جزء مسکن مهر در نظر گرفته شده و تعدادی از آنها تحویل نگرفته اند و در بین فازهای تحویل نشده، واحدهایی با قیمت هر مترمربع ۱۰ میلیون تومان و واحدهای با امکانات تحویل شده و تحویل داده شده است، میانگین قیمت هر متر مربع ۱۴ تا ۱۶ میلیون تومان است.

وی ادامه داد: برای هر مترمربع پیش فروش یا با تسهیلات قیمتی بین ۲۶ میلیون تا ۴۵ میلیون تومان پیشنهاد شده است.

در مورد واحدی با زیربنای ۷۶ متر مربع و ۷ سال ساخت، یک میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. در فاز ۵ یک دستگاه آپارتمان نوساز با زیر بنای ۹۰ مترمربع یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان به فروش می رسد.

واحد دیگری با زیربنای ۱۰۰ متر مربع و نوساز به مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان عرضه شده است.

کاهش قیمت مسکن در پرند+جدول

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml