زلاتان ابراهیموویچ در ۴۱ سالگی به دوران حرفه ای خود پایان داد

ابراهیموویچ آخرین خداحافظی خود را با هواداران در سن سیرو انجام داد

زلاتان ابراهیموویچ در سن ۴۱ سالگی از فوتبال خداحافظی کرد.

قرارداد فوق ستاره سوئدی در پایان ماه ژوئن به پایان می رسد و پس از فصلی که با مصدومیت همراه بود، تمدید نخواهد شد و او را به پایان دادن به یک حرفه قابل توجه و موفق ترغیب کرد.زلاتان ابراهیموویچ در 41 سالگی به دوران حرفه ای خود پایان داد

زلاتان ابراهیموویچ برای دومین دوره حضورش در میلان در اوایل سال ۲۰۲۰ وارد میلان شد و در سال ۲۰۱۱ با آنها اسکودتو را به دست آورد و به آنها کمک کرد تا فصل گذشته دوباره این عنوان را کسب کنند.

پس از اینکه میلان پس از پیروزی ۳-۱ مقابل هلاس ورونا در فینال فصل خود مورد استقبال تماشاگران سن سیرو قرار گرفت، گفت: “من از فوتبال خداحافظی می کنم اما از شما نه.” ابراهیموویچ در حالی که اشک هایش را دفع می کرد، افزود: «خاطرات و احساسات زیادی در این ورزشگاه وجود دارد.

اولین باری که رسیدم به من خوشبختی دادی، بار دوم به من عشق دادی. می‌خواهم از خانواده‌ام و نزدیکانم به خاطر صبرشان تشکر کنم. می خواهم از خانواده دومم تشکر کنم. بازیکنان، مربی و کادرش به خاطر مسئولیتی که به من دادند. می خواهم از مدیران به خاطر فرصتی که به من دادند تشکر کنم.

زلاتان ابراهیموویچ در 41 سالگی به دوران حرفه ای خود پایان داد
 

آخرین اما نه کم‌اهمیت، از صمیم قلب می‌خواهم از شما هواداران تشکر کنم. شما با آغوش باز از من استقبال کردید و من در تمام عمرم میلانیستا خواهم بود. وقت آن است که از فوتبال خداحافظی کنم، اما از تو نه. خیلی سخت است، احساسات بسیار زیاد است. اگر خوش شانس باشید، شما را در اطراف می بینم. فورتزا میلان و خداحافظ.

این مهاجم حرفه ای خود را در سال ۱۹۹۹ در مالمو آغاز کرد و در سال ۲۰۰۱ به آژاکس رفت و سپس در تیم های مطرح اروپایی مانند یوونتوس، بارسلونا، منچستریونایتد ، اینترناسیونال و میلان حضور داشت. او ۵۱۱ گل حرفه ای به ثمر رساند و در چهار کشور قهرمان لیگ شد.

زلاتان ابراهیموویچ در 41 سالگی به دوران حرفه ای خود پایان داد

ابراهیموویچ، بهترین گلزن تاریخ سوئد با ۶۲ گل در ۱۲۱ بازی، پس از یورو ۲۰۱۶ از تیم ملی کنار رفت اما در سال ۲۰۲۱ به خاطر رقابت ناموفق خود در مقدماتی جام جهانی بازگشت.

مراسم خداحافظی زلاتان ابراهیموویچ از دنیای فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml