زمان فروش ارز اربعین مشخص شد! + جزئیات

زائران ابتدا باید در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند و سپس برای دریافت ارز اربعین به شعب بانک های منتخب مراجعه کنند.

مدیر شعب بانک ملی یزد گفت: زائران ابتدا باید در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند و سپس به شعب منتخب بانک مراجعه کنند.
به گزارش اخبار تایمز و به نقل از مدیر شعب بانک مرکزی در یزد، مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز کارت ملی و گذرنامه یا کارت گردش اربعین است و برای نوجوانانی که فاقد مدرک هستند باید شناسنامه ارائه شود.
محمدرضا صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: زائران ابتدا باید در سامانه سماح حج و زیارت ثبت نام کنند سپس به شعب منتخب بانک های ملی (حضوری)، صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک مراجعه کنند. .
وی افزود: راه ثبت نام بانک ملی به صورت آفلاین است که باید ارز را از طریق نرم افزار بله دریافت کنند و ریال وی از حسابشان کسر می شود، سپس به شعب بانک ملی مراجعه و با ارائه کد رهگیری ارز را دریافت می کنند.
زمان فروش ارز اربعین مشخص شد! + جزئیات
رئیس بانک ملی شعبه یزد گفت: هر زائر حدود ۲۰۰ هزار دینار عراقی و حدود ۳۰ تا ۳۵ تومان یا حدود شش میلیون و دویست تا شش میلیون و پانصد هزار تومان دریافت می کند.
صالحی گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز کارت ملی و گذرنامه یا کارت گردش اربعین است و برای نوجوانانی که کارت ملی ندارند باید شناسنامه ارائه شود.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای دریافت ارز به شعب بانک مرکزی ابتدای مسجد جامع، غدیر ملی، اردکان، ابرکوه، بافق و بهاباد مراجعه کنند البته برخی از شعب صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک همچنین به مردم در حوزه ارز اربعین ارائه خدمات می کند.
سخنگوی ارزی بانک مرکزی گفت: فروش ارز اربعین از ۲۸ مرداد ماه آغاز و تا ۱۴ شهریور ادامه دارد. نسبت به سال گذشته بیش از ۱۰۰ درصد مراکز و شعب فروش ارز اربعین افزایش یافته است.

منبع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml