ایجاد حساب ChatGPT بدون شماره؛ مکالمه صوتی و چت فقط با ایمیل امکان پذیر شد

OpenAl مشکل ثبت نام و ایجاد اکانت ChatGpt را که قبلا فقط با شماره موبایل امکان پذیر بود حل کرده است. از این پس برای ثبت نام فقط به آدرس ایمیل نیاز دارید.

به گزارش اخبار تایمز؛ تا کنون برای ثبت نام و استفاده از ChatGPT باید از شماره تلفن خود استفاده می کردید و با وجود عدم پشتیبانی از شماره های داخلی، حداقل کاربران ایرانی قادر به استفاده مستقیم از ChatGPT نبودند. اما اکنون OpenAI این مشکل را حل کرده است و هر کسی که آدرس ایمیل داشته باشد می تواند در این ربات ثبت نام کند. علاوه بر این ChatGPT Voice نیز برای همه در دسترس است و تنها با نگه داشتن آیکون هدفون صوتی ChatGPT می توانید با این دستیار صوتی مکالمه ای را آغاز کرده و پاسخ های خود را دریافت کنید.

به نظر می رسد این خبر عوارضی هم دارد. در همین راستا OpenAI با توجه به اتفاقات چند روز گذشته در پست مربوط به انتشار عمومی قابلیت صوتی چت بات خود آن را آزمایش کرده است. در این دمو، شخصی از ChatGPT می پرسد: «شب طولانی برای تیم بوده و ما گرسنه هستیم. برای ۷۷۸ نفر چند پیتزا ۱۶ اینچی سفارش بدهم؟ این تقریباً تعداد کل کارمندان OpenAI است که اخیراً تهدید کرده اند در صورت عدم استعفای هیئت مدیره شرکت و موفق شدن در بازگرداندن سم آلتمن، شرکت را ترک خواهند کرد.

«گرگ براکمن» یکی دیگر از مدیران ارشد OpenAI نیز به انتشار عمومی قابلیت صوتی ChatGPT واکنش نشان داد و نوشت: «این ویژگی را امتحان کنید؛ تجربه ChatGPT را کاملاً تغییر می‌دهد.»

ساخت اکانت ChatGPT

ساخت اکانت ChatGPT

به نظر می رسد ادعای براکمن درست باشد و استفاده از صدای ChatGPT تجربه جالبی از استفاده از ChatGPT برای مخاطب ایجاد می کند. ایرانیانی که قبلاً محدود به ثبت نام در ChatGpt بودند نیز می توانند از دستیار صوتی و سایر امکانات این ربات هوش مصنوعی با ایمیل استفاده کنند.

اگرچه حواشی OpenAI حتی با سم آلتمن همچنان ادامه دارد و مشکلات این شرکت تمام نشده است، اما با قابلیت صوتی رایگان ChatGPT، به نظر می رسد همه سعی دارند محبوبیت OpenAI را در بین کاربران حفظ کنند. حالا که خبر بازگشت سم آلتمن تایید شده، احتمالا گرگ براکمن با او به شرکت بازخواهد گشت.

قابلیت صوتی ChatGPT که پیش از این تنها با پرداخت هزینه اشتراک امکان پذیر بود، اکنون به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است. با استفاده از این قابلیت می توانید با یک عبارت ساده از دستیار صوتی ChatGPT پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml