ساخت مارک فلزی، تندیس و بج سینه برای تبلیغات

مارک فلزی یا بج، نمادی است که فلسفه استفاده از آن، ایجاد تفاوت بین کارکنان سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف است. افراد مارک فلزی را روی کت، لباس، پیراهن یا مقنعه خود قرار داده و به این وسیله سازمان خود را معرفی خواهند کرد. گاهی نیز هنگام ساخت مارک فلزی، طرح انتخابی روی آن، معمولا لوگو یا شعار سازمان سفارش‌دهنده است که باعث معروفیت و شناخته شدن بیشتر آن خواهد شد.

این قطعات در ابعاد و در جنس‌های مختلف مانند فلز، پلاستیک و چرم برش داده می‌شوند. در ادامه مقاله جهت بررسی بیشتر و همچنین نحوه ساخت بج یا مارک فلزی با ما همراه باشید.

انواع مارک فلزی، تندیس و بج

ساخت مارک فلزی ، از مهم‌ترین محصولات تبلیغاتی است و نوعی لیبل محسوب می‌شود که تولیدکنندگان بزرگ و کوچک جهت نمایش لوگوی خود از آن‌ها استفاده می‌کنند. به دلیل دوام و ماندگاری، مارک‌های فلزی یا پلاک‌ها، از محبوبیت بیشتری جهت تبلیغات برخوردار هستند و ساخت آن‌ها در ابعاد و اندازه‌های مختلف امکان‌پذیر است. به دلیل وزن کم، هزینه مقرون‌به‌صرفه و طیف رنگی فوق‌العاده، جایگاه ویژه‌ای در صنعت مارک، بج و لیبل پیدا کرده‌اند.

مهم‌ترین فلزاتی که در ساخت این مارک‌ها استفاده می‌شوند، آلیاژ برنج، استیل و آلومینیوم بوده که باعث ایجاد مقاومت شده، به طوری که در هنگام شستشو آسیب نمی‌بینند. نوع چاپ روی این مارک‌ها، غالبا به صورت حک بوده و جهت نمایش بهتر برند و لوگو از تکنیک برشکاری دور نیز استفاده کرده و نوعی پلاک آلومینیومی چاپی ایجاد می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از آن‌ها خواهیم پرداخت.

بج سینه

بج فلزی یکی از پرکاربردترین انواع بج سینه است که برای تولید آن، طرح مد نظر را روی فلز برش داده و نوعی لوگو ایجاد می‌کنند. فلز مورد استفاده معمولا برنج یا استیل بوده که البته گاهی برخی شرکت‌ها با پرداخت هزینه بیشتر بج نقره یا مس سفارش می‌دهند.

اتیکه سینه

اتیکه سینه نیز معمولا یک قطعه کوچک فلزی است که روی لباس کارمندان یک سازمان به چشم می‌خورد. این قطعه حاوی آرم شرکت و لوگو بوده که امروزه تقریبا تبدیل به یک امر مهم برای صاحبان و مدیران شرکت‌ها شده است.

بج کت مردانه

بج کت مردانه در واقع جزو اقلام تشریفاتی محسوب می‌شود و اغلب توسط کارکنان یک ارگان در بخش گردنی کت یا روی سینه قرار می‌گیرد. معمولا از نشان سینه مردانه، جهت تمایز افراد یک مجموعه در کنفرانس‌ها و مجالس عمومی استفاده می‌شود.

ساخت مارک فلزی، تندیس و بج سینه برای تبلیغات

تندیس پلکسی

تندیس پلکسی نیز نوعی تبلیغات است. گاهی صاحبان شرکت‌ها جهت معرفی سازمان مورد نظر، تقدیر از افراد حاضر در یک کنفرانس یا جشنواره، اقدام به سفارش تندیس می‌کنند. تندیس‌ در رنگ، طرح و حتی جنس‌های مختلف مانند تندیس فلزی و تندیس چوبی تولید می‌شود. در ساخت تندیس فلزی، آبکاری به صورت طلایی براق، طلایی مات، نقره‌ای براق، نقره‌ای مات و برنزی صورت می‌گیرد که سبب بیشتر شدن زیبایی آن خواهد شد.

ساخت مارک فلزی

جهت ساخت مارک فلزی، مهم‌ترین مرحله انتخاب طرح و رنگ مناسب برای آن است؛ زیرا نقش مهمی در معرفی و تبلیغ آن مجموعه دارد. این طراحی باید ترکیبی از خلاقیت و زیبایی باشد تا ضمن جذب مخاطبان، لوگو یا برند آن سازمان را به خوبی معرفی کند.

پس از انتخاب طرح و جنس متریال، نوبت به ساخت یا تولید اتیکت سینه می‌رسد. معمولا ساخت توسط دستگاه‌های مخصوص و پیشرفته صورت می‌گیرد. قیمت مارک فلزی وابسته به جنس و نوع متریال انتخابی توسط مشتری است. مارک‌های فلزی دوام و تنوع بیشتری نسبت به سایر اتیکت‌ها دارند.

این مارک‌ها جهت استفاده روی یقه یا سینه هستند و معمولا در ابعاد ۲ در ۲ سانتی‌متر طراحی می‌شود. طراحی جهت ساخت مارک فلزی باید ساده، گویا و در ارتباط با موضوع کسب‌و‌کار باشد. در صورتی که طراحی با موضوع و مفهوم برند مورد نظر همخوانی داشته باشد، معنای خود را به سرعت به مخاطب منتقل می‌کند.

روش برش دستی

در این روش بیشتر مراحل با استفاده از دست برای ساخت مارک فلزی انجام می‌شود؛ به این صورت که بعد از آماده شدن لوگو، آن را برش داده و به شکل یا طرح مورد نظر خود درمی‌آورند و سپس می‌توان رنگ کاری آن را به صورت دستی انجام داد.

ساخت مارک فلزی، تندیس و بج سینه برای تبلیغات

روش حک و لیزری

یکی دیگر از روش‌های پیشرفته در ساخت مارک فلزی، روش حک و لیزر است که در آن لوگو مورد نظر را توسط دستگاه لیزر روی انواع ورقه‌های مولتی استایل حک می‌کنند. این مارک معمولا از جنس فلز بوده و به وسیله یک سوزن درون بافت پارچه قرار می‌گیرد.

سفارش مارک سینه

امروزه ابزار و اقلام متنوعی جهت تبلیغات وجود دارد که برای استفاده روی سینه فراگیر شده است. سازمان‌ها و ارگان‌های بسیاری جهت معرفی مجموعه خود، اقدام به ساخت مارک فلزی با طرح لوگوی مخصوص خود، در سایز و ابعاد مختلف خواهند کرد.

فرایند ساخت مارک فلزی سینه حدود ۳ تا ۴ هفته زمان برده که این فرایند در مراحل مختلف، از انتخاب طرح تا قرار گرفتن در کوره، رنگ‌آمیزی و آبکاری انجام می‌شود. لازم به ذکر است کیفیت ساخت نقش مهمی در رسمیت شناخته شدن یک مجموعه و کارکنانش دارد.

در ادامه به بیان نکات مهمی در ارتباط با ساخت مارک فلزی خواهیم پرداخت.

  • جهت انتخاب پلاک، مشخصات محصول، بهتر است علاوه بر طرح مورد نظر، نام فرد نیز درج شده و اطلاعات به صورت دقیق و حرفه‌ای درج شده باشند.

  • به دلیل اهمیت رنگ مارک فلزی، بهتر است از رنگ‌های نقره‌ای و طلایی که توجه بیشتری را به خود جلب می‌کنند، استفاده شود.

  • به دلیل اینکه مارک فلزی، نوعی کالای تجاری جهت استفاده در مناسبت‌ها، مهمانی‌های خاص، نمایشگاه، سمینار و جلسات رسمی است، توصیه می‌شود که طرح روی آن با حساسیت انتخاب شود.

سفارش مارک فلزی سینه در نو نگاه

مجتمع نو نگاه با کادر مجرب و سابقه طولانی در امر ساخت مارک فلزی سینه، با کم‌ترین هزینه و کیفیتی بی‌نظیر، آماده ارائه خدمات به سازمان‌های مختلف هستند. مراحل ساخت اتیکت سینه در کارگاه این مجموعه، طی مراحلی خاص انجام شده که یک به یک بعد از انتخاب و تأیید توسط مشتریان، اجرا خواهند شد.

بج‌های ساخته شده توسط این گروه بسیار مستحکم بوده و تمامی مراحل با دقت بالا انجام می‌گیرد؛ به طوری که محصول نهایی دارای عمری طولانی است و به راحتی نمای زیبای خود را از دست نمی‌دهد. درصورت تمایل به خرید تندیس، ساخت پلاک صنعتی، تندیس چوبی و نشان سینه به سایت مجتمع تبلیغاتی نو نگاه مراجعه کرده و پس از ارسال مشخصات خود، پلاک مورد نظر را سفارش دهید.

ساخت مارک فلزی، تندیس و بج سینه برای تبلیغات

مارک سینه، انتخابی مؤثر

مارک فلزی سینه در انواع طرح‌ها و جنس‌های مختلف تولید می‌شود. این وسیله اعتبار بسیار بالایی را به افراد هدیه کرده و یکپارچگی و زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورد. امروزه استفاده از این قطعه بسیار فراگیر شده و بسیاری از شرکت‌ها با انتخاب یک طرح مطلوب، اقدام به سفارش مارک یا بج برای کلیه کارکنان خود می‌کنند.

این قطعه نوعی تبلیغات جهت معرفی شما و سازمان یا شرکت است و مشخصات سازمان را همیشه در مقابل چشم مشتریان قرار می‌دهد. در این مقاله سعی بر آن بود ضمن بررسی نحوه ساخت مارک فلزی سینه، به بررسی انواع و اهمیت استفاده از آن‌ها بپردازیم. مجموعه نو نگاه مجری انواع فعالیت‌های تبلیغاتی و سازنده و طراح انواع تندیس، لوح تقدیر، پلاک و بج سینه با چندین سال سابقه است که جهت سفارش می‌توانید به سایت no-negah.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml