سازمان لیگ به این بازیکن استقلال کارت بازی نمی دهد!

مشکلات جواد نکونام در مورد استفاده از تمام سرمایه های استقلال همچنان ادامه دارد.

به گزارش اخبار تایمز؛ پس از کش و قوس های فراوان و اتفاقات عجیب بالاخره قرارداد بین باشگاه استقلال و گوستاوو بلانکو نهایی شد تا این مهاجم آرژانتینی بتواند استقلال را در لیگ برتر و رقابت های جام حذفی همراهی کند اما ظاهرا با وجود امضای قرارداد و گرفتن عکس یادگاری، بلانکو هنوز نمی تواند با استقلال باشد!

جدای از بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال که البته مدیران باشگاه مدعی هستند حداکثر تا ظهر چهارشنبه این موضوع حل می شود، موضوع دیگری هم وجود دارد که اجازه نمی دهد بازیکن آرژانتینی با پیراهن آبی پوشان بازی کند. در صورت ثبت قرارداد بلانکو، بودجه ای که برای بازیکنان استقلال در این فصل هزینه می شود از سقف تعیین شده فراتر می رود و این دقیقا خط قرمزی است که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال روی آن گذاشته اند. آنها با مشکل مواجه شده اند، به همین دلیل تا زمانی که اعداد و ارقام به گونه ای نباشد که قرارداد بلانکورا به ثبت برسد، دیگر خبری از صدور کارت بازی برای او از سوی سازمان لیگ نیست و این بازیکن اجازه همراهی با تیم را خواهد داشت.

البته از نظر قانونی می تواند همراه با سایر استقلالی ها برود اما فقط وضعیت تماشاگر را خواهد داشت و تا زمانی که استقلال از نظر اعداد و ارقام وضعیت را اصلاح نکند، نامش برای دریافت کارت بازی در لیست تیم قرار نمی گیرد. . اتفاقا اطرافیان استقلالی هم به نوعی شرایط را با ما تایید کردند اما تاکید کردند که حتی در صورت صدور کارت بازی مهاجم آرژانتینی باز هم باید دید جوادکنام می خواهد از او در این بازی استفاده کند یا خیر؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml