سامسونگ از ردیاب Galaxy SmartTag2 با عمر باتری ۷۰۰ روزه رونمایی کرد

از دیگر ویژگی های این ردیاب ۲۹.۹۹ دلاری می توان به گواهی IP67 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار اشاره کرد.

به گزارش اخبار تایمز؛ سامسونگ ردیاب Galaxy SmartTag2 را معرفی کرد. نسخه جدید این دستگاه از گواهی مقاومت IP67 پشتیبانی می کند و عمر باتری آن ۷۰۰ روز است.

در سال ۲۰۲۱، سامسونگ به طور رسمی با Galaxy SmartTag وارد بازار ردیاب شد و اندکی پس از آن SmartTag Plus را راه اندازی کرد. این غول کره ای اکنون نسخه جدیدی از این دستگاه را با نام Galaxy SmartTag 2 معرفی کرده است که دارای ویژگی های قابل توجهی است.

برای شروع، سامسونگ ادعا می کند که ردیاب SmartTag2 50 درصد بیشتر از حد معمول عمر باتری دارد و باتری آن اکنون تا ۵۰۰ روز دوام می آورد. همچنین دارای حالت ذخیره انرژی است که می تواند عمر باتری ردیاب را تا ۷۰۰ روز افزایش دهد.

سامسونگ از ردیاب Galaxy SmartTag2 با عمر باتری 700 روزه رونمایی کرد

افزایش دوام و سایر ویژگی‌های ردیاب گلکسی SmartTag2

سامسونگ همچنین روی افزایش دوام دستگاه خود کار کرده است، زیرا Galaxy SmartTag 2 از گواهی IP67 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب پشتیبانی می کند. آخرین نسخه این دستگاه یعنی اسمارت تگ پلاس دارای گواهی IP52 بود و تنها توانست مقاومت خود را در برابر پاشیدن آب حفظ کند.

همچنین چند ویژگی جدید دیگر وجود دارد که می تواند برای یافتن اشیاء شما مفید باشد. ابتدا سامسونگ حالت جدیدی را به ردیاب خود اضافه کرده است که به کاربران اجازه می دهد اطلاعات تماس خود را از طریق پیام اضافه کنند و به این ترتیب از گم شدن ردیاب خود جلوگیری می کنند. نکته قابل توجه دیگر این است که این قابلیت روی گوشی های غیرسامسونگ از طریق NFC نیز کار می کند.

قابلیت بهبود یافته Compass View، اپلیکیشن بهبود یافته SmartThings Find و همگام سازی خودکار SmartTag 2 با گوشی جدید کاربران از دیگر ویژگی هایی است که می توان به آن اشاره کرد.

از جمله نقاط ضعف ردیاب سامسونگ این است که ظاهرا SmartTag 2 از شبکه Find My اندروید پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر یک گوشی غیرسامسونگ با UWB دارید، نمی توانید از آن برای یافتن وسایل گم شده خود استفاده کنید.

ردیاب Samsung Galaxy SmartTag 2 در تاریخ ۱۱ اکتبر (۱۹ اکتبر) با قیمت ۲۹.۹۹ دلار در دسترس خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml