اپل پروژه مک بوک پرو تاشو تاشو خود را همگانی کرد

مدیر عامل سامسونگ دیسپلی در یک رویداد به محصول تاشو اپل اشاره کرد و گفت که آنها مشتاقانه منتظر بهبود قابلیت اطمینان نمایشگرهای تاشو هستند.
طی چند سال گذشته، شایعات زیادی مبنی بر کار اپل بر روی اولین محصول تاشو خود که می تواند آیفون یا مک بوک پرو باشد، منتشر شده است. حال یکی از مدیران سامسونگ به توسعه محصول تاشو اپل اشاره کرده است.
بر اساس گزارش نشریه کره ای The Elec، مدیر عامل سامسونگ دیسپلی در رویداد SID Review حضور یافت و در مورد قابلیت اطمینان نمایشگرهای تاشو صحبت کرد. او خاطرنشان کرد که اپل همچنان در حال کار بر روی محصولی با نمایشگر تاشو است، اما مشکلات قابلیت اطمینان این فناوری ممکن است باعث شده باشد که غول آیفون فعلا برنامه های خود را متوقف کند.

اپل همچنان در حال ساخت مک بوک پرو تاشو...

در ادامه گزارش آمده است که اپل برای ساخت اولین محصول تاشو خود با سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی همکاری می کند. علاوه بر این، اشاراتی به پتنت محصولات با صفحه نمایش تاشو وجود دارد که اپل در گذشته درخواست کرده بود.
همه اینها نشان می دهد که اپل به احتمال زیاد منتظر بهبود قابلیت اطمینان نمایشگرهای تاشو قبل از عرضه محصولی در این دسته است.

گزارش‌های قبلی درباره مک بوک پرو تاشو اپل

اپل همچنان در حال ساخت مک بوک پرو تاشو...

در ابتدای سال ۲۰۲۲، شایعه شده بود که اپل در حال توسعه یک صفحه نمایش بزرگ تاشو ۲۰ اینچی است که از صفحه کلید لمسی استفاده می کند. در آن زمان انتظار می رفت که این مک بوک یا آی پد باشد.
با این حال، قبل از پایان آن سال، گزارش دیگری حاکی از آن بود که اپل در حال کار بر روی یک مک بوک پرو با صفحه نمایش تاشو است که اندازه آن تقریباً ۲۰.۵ اینچ است. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود، اپل قصد داشت این دستگاه را در اوایل سال ۲۰۲۶ عرضه کند. در ابتدای سال ۲۰۲۳ گفته می شد که برنامه های اپل برای عرضه اولین مک بوک پرو تاشو تغییر کرده و اکنون انتظار می رود این دستگاه در سال ۲۰۲۵ وارد بازار شود. همچنین شایعه شده است که اپل یک آیفون تاشو روانه بازار خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml