ستاره ای که باعث شوک پرسپولیس شد!

در نامه نظام وظیفه ای که به خبرنگار ما رسیده، آمده است که از اول شهریور از حضور میلاد در پرسپولیس جلوگیری شود.

ساعاتی پیش زمزمه هایی مبنی بر ارسال نامه سازمان نظام زیفه به سازمان لیگ و پرسپولیس برای خدمت سربازی میلاد سرلک به گوش می رسید اما این بازیکن در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ما اعلام کرد که مشمول خدمت سربازی نیست و خواهد شد. پرسپولیس را ترک نکنیم

در نامه منتشر شده، میلاد سرلک «به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی و داشتن بالای ۲۸ سال سن، مجوز فعالیت در تیم های لیگ برتری را ندارد» و به همین دلیل نمی تواند در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

در ادامه این نامه با تاریخ قطع همکاری پرسپولیس و میلاد سرلک همراه شده است: «خواهشمند است به فدراسیون فوتبال اعلام شود از ادامه فعالیت ورزشی این بازیکن از اول شهریور ۱۴۰۲ ممانعت به عمل خواهد آمد.

ستاره ای که باعث شوک پرسپولیس شد!

سرلک هم مانند سایر بازیکنان لیگ برتری تا ۲۸ سالگی معاف شد و در صورت ملی پوش شدن معافیتش تا ۳۰ سالگی ادامه داشت اما عدم حضور امیر قلعه نویی در آخرین لیست باعث شد تا او بازنده شود. بر اساس پیش نویس سازمان، بازیکن ملی پوش خود را تگ کند و مشمول خدمت سربازی شود.

در عین حال هافبک دفاعی پرسپولیس فکر می کند با توجه به حضور مستمرش در میادین ملی دو سال دیگر معاف خواهد شد و با این نگاه قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و احتمالا به خدمت سربازی نخواهد رفت. تا آخرین لحظه.

از سوی دیگر نکته حائز اهمیت این است که تمرین بعدی تیم ملی از ۱۳ شهریور یعنی حدود دو هفته پس از شروع حضور ستاره پرسپولیس آغاز می شود و حتی شاید بعد از ۱۰ شهریور نیز حضور سرلک در تیم قلانویی آغاز شود. لیست کمک زیادی به او نخواهد کرد.

 

مورد سرلک شباهت زیادی به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دارد که آنها هم در نیم فصل به خدمت گرفتند و از ۲۸ سالگی گذشتند و از استقلال رفتند. با این حال نزدیکان سرلک می گویند تفاوت این است که این دو بازیکن استقلال در تیم ملی نبودند اما سرلک در یک سال اخیر یک بازی ملی انجام داده است.

با توجه به پیچیدگی قوانین سربازی و بازیکنان مشمول خدمت سربازی، به نظر می رسد برای تعیین تکلیف نهایی سرلک تا این تاریخ باید منتظر ماند. اما نکته مهم این است که از یک طرف لیست پرسپولیس آنقدر فشرده است که یحیی نمی تواند چنین بازیکنی را ریسک کند و از طرف دیگر در صورت خروج احتمالی میلاد سرلک، سرمربی سرخپوشان باید انتخاب کند. جایگزین او در اسرع وقت

بنابراین باشگاه پرسپولیس به زودی در معرض تصمیم مهمی قرار خواهد گرفت و باید دید طرف های ماجرا یعنی رضا درویش، یحیی گل محمدی و میلاد سرلک در این باره چه تصمیمی خواهند گرفت.

نکته دیگر اینکه در صورت اعزام سرلک به سربازی، او بازیکن سرباز تیم ملوان بندرانزلی خواهد شد که این بهترین خبر برای مهدی تارتار و هواداران ملوان است. اما با این حال آنها نیز انتظار دارند که هرچه سریع‌تر تکلیف این بازیکن مشخص شود، چرا که ملوان نیز برای فهرست ۱۹ نفره بزرگسالان و ۷ خرید لیگ برتر، برنامه خاص خود را دارد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml