ستاره بارسلونا: مسی الگوی من نیست

لامین یامال ستاره جوان بارسلونا که توجه زیادی را به خود جلب کرده است علاقه زیادی به نیمار دارد.
به گزارش اخبار تایمز؛ لامین یامال که تنها ۱۷ سال سن دارد به یکی از ستاره های جوان فوتبال اسپانیا و لالیگا تبدیل شده و مورد توجه و تحسین بسیاری قرار گرفته است.
درخشش او در ترکیب تیم اول بارسا با هدایت ژاوی باعث شد تا به تیم ملی اسپانیا دعوت شود و توانایی و مهارت خود را در این تیم نشان دهد تا مشخص کند درخشش در بارسا تصادفی نبوده است.
این بازیکن اکنون جوان ترین بازیکن بین المللی تاریخ اسپانیا و همچنین جوان ترین گلزن تاریخ فوتبال این کشور است و همه مشتاق هستند تا اطلاعات بیشتری از او به دست آورند.
ستاره بارسلونا: مسی الگوی من نیست
الگوی بسیاری از بازیکنان جوان بارسا، به خصوص آنهایی که در لاماسیا بزرگ شده اند، لیونل مسی است و در این شکی نیست، اما به نظر می رسد یامال یکی از استثناها باشد.
موندو دپورتیوو گزارش داد که یامال از کودکی به نیمار علاقه زیادی داشته است. او از علاقه مندان به سبک بازی ستاره برزیلی است و همیشه بازی های او را تماشا کرده است.
ستاره بارسلونا: مسی الگوی من نیست
او از نزدیک حرکات بازیکن را زیر نظر دارد تا بتواند از نیمار درس بگیرد و در واقع امیدوار است که بتواند روزی به سطح بازی و تکنیک بازیکن سابق بارسا برسد تا نمایش خیره کننده ای را در زمین به نمایش بگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml