سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید: موضوع یوفوها باید بررسی شود

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در یک جلسه توجیهی هشدار داد که بشقاب پرنده ها در حال حاضر آموزش رزمی خلبانان جنگنده آمریکایی را تحت تاثیر قرار داده اند.

به گزارش خبرگزاری اخبار تایمز،جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید و هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا در دوران ریاست جمهوری بایدن، گفت: می دانیم که برخی از این پدیده ها قبلاً بر محدوده آموزشی ما تأثیر گذاشته است.

این اظهارات نشان‌دهنده رویکرد جدیدی از کاخ سفید است که کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید، سؤالات مربوط به موشک‌های F-22 رپتور را که فوریه گذشته سه بشقاب پرنده را سرنگون کرد، رد کرد. انجام داد

کربی، دریاسالار بازنشسته نیروی دریایی ایالات متحده، گفت که سؤالات بی پاسخ در مورد بشقاب پرنده ها اکنون باید به عنوان یک موضوع قانونی تلقی شود. او در یک نشست توجیهی در کاخ سفید به خبرنگاران گفت: “وقتی خلبانان سعی می کنند تمرینات پروازی انجام دهند و این اشیاء را ببینند، مطمئن نیستند که چیست و این می تواند بر توانایی آنها در تکمیل مهارت های خود تأثیر بگذارد.” .

اگرچه کربی تاکید کرد که پنتاگون موضوع بشقاب پرنده ها را جدی می گیرد، اما از پاسخ دادن به سوالات درباره افکار افشاگران خودداری کرد. به خصوص دیوید گروش، افسر ارشد اطلاعاتی بازنشسته که ادعاهای آتشین او در مورد مشاهده بشقاب پرنده جرقه جلسات علنی کنگره در ۲۶ ژوئیه را برانگیخت. ماه گذشته، گروش ادعا کرد که پیمانکاران نظامی و دفاعی ایالات متحده شواهدی از سقوط بشقاب پرنده ها را دیده اند و مرگ های مربوط به بشقاب پرنده ها را پنهان می کنند.

کربی در پاسخ به این سوال که آیا ادعاهای مطرح شده توسط خودی های سابق پنتاگون مانند گروش را باور می کند، گفت: من در مورد افشاگران صحبت نمی کنم.

بر اساس اظهارات سناتور مارکو روبیو در ماه گذشته، شهادت گروش در جلسات محرمانه شاهدان سایر بخش‌های دفاعی، که برخی از آنها ممکن است در جلسه نظارت مجلس در مورد بشقاب پرنده‌ها که قرار است چهارشنبه آینده برگزار شود، شهادت دهند، تأیید شد. برای نشان دادن برنامه ریزی شده است.

کربی با رد اظهارنظر در مورد تمسخر موضوع بشقاب پرنده، اصرار داشت که پنتاگون می خواهد بهتر بفهمد در حریم هوایی محدود کشور که آموزش خلبانی در آن انجام می شود چه می گذرد.

کربی با استفاده از یک اصطلاح ترجیحی برای بشقاب پرنده ها، آنها را UAP نامید و گفت که پنتاگون یک سازمان کامل برای کمک به جمع آوری و هماهنگی گزارش ها و تحقیقات مشاهده یوفو در سراسر ارتش ایجاد کرده است. شکل گرفته است

وی افزود: اگر آن را جدی نمی گرفتیم، نمی توانستیم سازمانی در پنتاگون برای تحلیل، جمع آوری و هماهنگی نحوه گزارش مشاهدات ایجاد کنیم. ما قطعا انجام می دهیم.

همچنین کربی گفت که تلاش نظامی کنونی آمریکا اولین تلاش هماهنگ و یکپارچه است. برنامه های تحقیقاتی بشقاب پرنده که اکنون عمومی هستند، زمانی کاملا محرمانه بودند و توسط آژانس اطلاعات دفاعی پنتاگون اداره می شدند.

کربی افزود که علیرغم اینکه چندین پدیده هوایی ناشناس در فوریه گذشته بر فراز کانادا و آلاسکا سرنگون شد، نه او، نه کاخ سفید و نه پنتاگون به هیچ نتیجه قطعی در مورد این پدیده نرسیده اند.

وی افزود: ما نمی گوییم چه هستند و چه نیستند. ما می گوییم چیزی هست که خلبانان ما می بینند. ما می گوییم این پدیده در برخی از عملیات آموزشی ما تأثیر گذاشته است و به همین دلیل می خواهیم آن را توضیح دهیم و آن را بهتر درک کنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
https://akhbartimes.ir/sitemap_index.xml